کارگردان سریال پرطرفدار «در پناه تو» درگذشت

کد خبر: 1121650

«حمید لبخنده» کارگردان مجموعه پرطرفدار «در پناه تو» پس از تحمل مدتی بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کارگردان سریال پرطرفدار «در پناه تو»  درگذشت

حمید لبخنده بعد از تحمل مدتی بیماری و عوارض ناشی از عمل جراحی دارفانی را وداع گفت. نیما لبخنده فرزند او این خبر را اعلام کرده و هنوز زمان و مکان تشییع این هنرمند فقید مشخص نیست.

محسن شایان‌فر تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با عرض تسلیت نسبت به درگذشت این کارگردان قدیمی به خبرنگار تسنیم، گفت: شاگرد و مرید حمید سمندریان بود و در ادامه راه استاد سمندریان موسسه و کلاسها را ادامه می‌داد. یکی از آخرین کارهای برجسته وی با استاد حمید سمندریان "مرده‌های بی‌کفن و دفن نوشته ژان پل ساتر بود که سال 1360 در تالار رودکی اجرا شد و او بازی درخشانی داشت.

لبخنده فیلم "آبی" را نیز در کارنامه‌اش دارد. کارگردانی که سال‌ها از تلویزیون فاصله گرفت و بیشتر به آموزش و تدریس در دانشگاه مشغول بود. حمید لبخنده متولد سال 1330 در اهواز کارگردان آثار مختلفی در تلویزیون، بیشتر با سریال «در پناه تو» و همچنین مجموعه «در قلب من» شناخته می‌شود.

زنده یاد لبخنده فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و کارگردانی آثاری نظیر رازهای یک خانه، کارآگاهان، با من بمان، مهر و ماه و ... را در کارنامه خود داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها