محمدرضا گلزار در کنار ماشین جدیدش | قیمت نجومی ماشین محمدرضا گلزار

کد خبر: 1141207

محمدرضا گلزار عکسی در کنار یک ماشین چندین میلیاردی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است و بسیاری بر این اعتقادند که این ماشین خود محمدرضا گلزار است.

محمدرضا گلزار اکنون 43 سال سن دارد و متولد اول فروردین سال 1356 می باشد. محمدرضا گلزار  در یک خانواده شش نفری متولد شده است. محمدرضا گلزار فرزند سوم خانواده است.پدر محمدرضا گلزار پرویز گلزار ،مهندس مکانیک است. محمدرضا گلزار مادرش خانه دار می باشد. محمدرضا گلزار از بازیگرانی است که، حضور فعالی در اینستاگرام دارد. این بازیگر به تازگی استوری در صفحه ایسنتاگرام خود منتشر کرده است، این استوری به مناسبت تولد پدر محمدرضا گلزار است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار اکنون 43 سال سن دارد و متولد اول فروردین سال 1356 می باشد.محمدرضا گلزار  در یک خانواده شش نفری متولد شده است و فرزند سوم خانواده است.پدر محمدرضا گلزار پرویز گلزار ،مهندس مکانیک و مادرش خانه دار می باشد،

بعد از انتشار عکسهایی از  محمد رضا گلزار   بازیگر محبوب ایرانی در اینستاگرامش در کنار دیا میرزا بازیگر هندی با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد. و شایعات زیادی مبنی بر ازدواج این دو ستاره سینما شکل گرفت .

محمدرضا گلزار

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها