رئیس صدا و سیما به عیادت نادر طالب‌زاده رفت +عکس

کد خبر: 1143839

مجری و برنامه‌سازِ قدیمی تلویزیون این روزها حالِ نگران‌کننده‌ای در بیمارستان دارد و رئیس صدا و سیما از مردم می‌خواهد برای سلامتی‌اش دعا کنند.

رئیس صدا و سیما به عیادت نادر طالب‌زاده رفت +عکس

نادر طالب‌زاده مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری بود، دوباره بر اثر نارسایی قلبی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده است.  وضعیتِ نگران‌کننده او در بیمارستان، باعث شده تا بسیاری از هنرمندان، همکاران و فیلمسازان در صفحات مجازی خودشان برای او آرزوی سلامتی کنند. 

وحید جلیلی در صفحه مجازی‌ خودش از ملاقات او در بیمارستان خبر داد و نوشـت: «حاج نادر عزیزمان سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لحظات سختی را در اتاق مراقبت‌های ویژه می‌گذارند. از همه دوستان التماس دعا. ان‌شاءالله به برکت دعاهای خالصانه مومنین این بار هم به خط مقدم برگردد و سایه‌اش مستدام باشد.»

DklV8zhJNkre

حالا پیمان جبلی رئیس صدا و سیما هم در توئیتی، از مردم خواسته برای او دعا کنند. او نوشت: «روزهای خوب آنتن مدیون کار درست‌هایی مثل طالب زاده هاست. امشب به ملاقات استاد طالب زاده رفتم. با او صحبت می‌کردم. می‌شنید و دستش را تکان می‌داد. همه برای شفای نادرطالب زاده عزیز‌ دعا کنیم. امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء»

پیگیرِ وضعیتِ نادر طالب‌زاده از بیمارستان شدیم و با حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عصر» گفت‌وگو کردیم. او به این نکته اشاره کرد: وضعیتِ طالب‌زاده تغییری نکرده و نگران‌کننده است. هوشیاری‌شان پایین است و از مردم می‌خواهیم برای سلامتی‌شان دعا کنند. 

او همچنین به یادِ روز قدس افتاد و گفت: یادمان نمی‌رود چقدر نادر طالب‌زاده در برنامه «عصر» و «راز» و کارهایی که می‌کرد همیشه به مظلومیتِ مردم فلسطین و پشت پرده‌های رسانه‌ای نشده جنایات اسرائیل تأکید داشت. او همیشه در تلاش بود اسرائیل را از سانسورِ رسانه‌ای درآورد. در این راه مشکلاتِ اساسی برایش پیش آمد یکی از آنها تحریم خزانه‌داری آمریکا بود که اتفاق افتاد. /تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها