برنامه های شبکه نسیم در عید فطر اعلام شد

کد خبر: 1144025

شبکه نشاط و سرگرمی همزمان با عید سعید فطر و آغاز ماه شوال برنامه های عیدانه پخش می کند.

برنامه های شبکه نسیم در عید فطر اعلام شد

 به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، پس از یک ماه بندگی و فرا رسیدن عید سعید فطر، شبکه نسیم از یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با تغییر در جدول پخش، با برنامه های «خندوانه»، «دورهمی»، «دست انداز» و ویژه برنامه «عید حسابی» مهمان مخاطبان خود خواهد شد.

«خندوانه» پس از یک ماه وقفه در ادامه سری هشتم به آنتن می رسد و با خلق لحظات مفرح برای مخاطبان این شبکه با اجرای رامبد جوان پخش خواهد شد. این برنامه با آیتم های متنوع در ایام عید فطر از یکشنبه تا جمعه هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می رود.

مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از شب عید فطر، یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ با حضور مهمانان از جمله رضا نیکخواه، علیرضا خمسه، حامد آهنگی، شهرام شکیبا، کامران تفتی و سوگل طهماسبی روی آنتن خواهد رفت.

«عید حسابی» عنوان ویژه برنامه شبکه نسیم در این ایام است که از دوشنبه ۱۲ تا جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۰:۱۵ از این شبکه پخش می شود. این برنامه با اجرای سید جواد رضویان و لاله صبوری تدارک دیده شده است. «عید حسابی» یک برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که در آن بازیگران و خواننده ها حضور خواهند داشت.

همچنین منتخب مجموعه طنز تلویزیونی «دست انداز» به کارگردانی شهاب عباسی در ایام عید سعید فطر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها