چرا به ستاره داوود مثبت نگاه نکنیم؟!

کد خبر: 127106

بناها و ساختمان‌های فرودگاه مهرآباد مربوط به دوران قبل از انقلاب است و احتمال وجود چنین نقشی در فرودگاه وجود دارد و وجود آن دور از ذهن نیست.

چرا به ستاره داوود مثبت نگاه نکنیم؟!

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد وجود طرح ستاره داوود را تایید کرد و احتمال وجود چنین نقشی را در فرودگاه دور از ذهن ندانست. به گزارش سرویس اجتماعی «فردا» چندی پیش یکی از سایت‌های خبری با انتشار خبری با عنوان "نقش ستاره داوود در فرودگاه مهرآباد"، تصویری را از یکی از تاسیسات ساخته شده توسط مهندسان اسرائیلی که در آن نقش ستاره داوود به وضوح مشخص است را منتشر کرد. این بنا ساختمان اصلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) می‌باشد که با گذشت سی و دو سال از پیروزی انقلاب، این نقش همچنان دست نخورده باقی مانده است.

خبرنگار «فردا» در تماس با روابط عمومی فرودگاه مهرآباد صحت و سقم این ماجرا را از مسئولین مربوطه جویا شد. در همین راستا و در کمال تعجب یکی از مسئولین روابط عمومی فرودگاه مهرآباد به «فردا» گفت: بناها و ساختمان‌های فرودگاه مهرآباد مربوط به دوران قبل از انقلاب است و احتمال وجود چنین نقشی در فرودگاه وجود دارد و وجود آن دور از ذهن نیست. وی افزود: با این حال این مسئله در حال بررسی است اما از مواردی محسوب نمی‌شود که بخواهد مورد شانتاژ خبری قرار گیرد. این مسئول روابط عمومی مهرآباد در پایان با اشاره به اینکه می‌توان به این مسئله به دیده مثبت نگریسته شود؛ گفت: چرا به مسئله مثبت نگاه نمی‌کنید؟ در نظر بگیرید که ستاره داوود مربوط به یکی از پیامبران بزرگ است و حضرت داوود قابل احترام.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها