«يه حبه قند»، «سعادت‌آباد» در 2 روز اول اكران چقدر فروختند؟

کد خبر: 165485

«سعادت آباد» به كارگرداني مازيار ميري نيز در دو روز اول اكرانش بدون احتساب دو سانس سينما «آزادي»، 47 ميليون و 500 هزار تومان فروش داشته است.

ایسنا: «يه حبه قند» به كارگرداني رضا ميركريمي در دو روز اول اكرانش 26 ميليون و 500 هزار تومان فروخت.

فرجي مدير پخش حوزه هنري در گفت وگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر گفت: اين فيلم در 18 سينما در حال اكران است كه در چهارشنبه، هشت ميليون و 500 و در پنج شنبه 18 ميليون تومان فروش داشته است.

وي درباره تبليغات تلويزيوني اين فيلم اظهار كرد: تيزرهاي متعددي به تلويزيون داده‌ايم كه اجازه پخش ندادند و اصلاحاتي را به آنها اعمال كردند و تا كنون تيزري پخش شده است كه سليقه ما نبوده و مخاطب با ديدن آن فكر مي‌كند «يه حبه قند» فيلمي مخصوص كودكان است و اميدوارم تيزرهاي اصلاح شده از اوايل هفته پخش شود.

«سعادت آباد» به كارگرداني مازيار ميري نيز در دو روز اول اكرانش بدون احتساب دو سانس سينما «آزادي»، 47 ميليون و 500 هزار تومان فروش داشته است.

خاقاني از دست‌اندركاران پخش فيلميران كه اكران اين فيلم را برعهده دارد در گفت وگو با ايسنا گفت: فيلم در 24 سينما در حال اكران است كه چهارشنبه 14 ميليون و 500 هزار و شب گذشته بدون سينما‌ آزادي 33 ميليون فروخته است كه دو سانس سينما آزادي به اين رقم اضافه مي‌شود.

وي از اضافه شدن سالن اصلي سينما آزادي به عنوان سرگروه فيلم از روز دوشنبه به صورت تمام سانس به سينماهاي نمايش دهنده اين فيلم خبر داد.

پرويز شيخ طادي كارگردان «شكارچي شنبه» به عنوان ديگر فيلم اضافه شده به اكران با اظهار بي اطلاعي از فروش آن اظهار كرد: متاسفانه پخش تيزر اين فيلم از ديشب آغاز شده و از شرايط اكران راضي نيستم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها