امین حیایی و زندگانی در پیشونی سفید + عکس

کد خبر: 169448

اولین اکران «پیشونی سفید» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان خواهد بود و هیچ تغییری نسبت به نسخه ای که داوران دیده اند نداشته است.

امین حیایی و زندگانی در پیشونی سفید + عکس

بولتن نیوز: «پیشونی سفید» ساخته سید جواد هاشمی در آخرین مرحله ساخت موسیقی تیتراژاست. جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما با بیان این مطلب اظهار داشت: اولین اکران «پیشونی سفید» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان خواهد بود و هیچ تغییری نسبت به نسخه ای که داوران دیده اند نداشته است.

وی تصریح کرد: این فیلم در مرحله تولید موسیقی تیتراژ بوده و به زودی آماده نمایش در سینماها خواهد بود. هاشمی ادامه داد: هرچند این اولین تجربه من در عرصه کارگردانی سینما است، اما با توجه به اینکه 27 سال تجربه معلمی را داشته ام، کار برای کودک و نوجوان خیلی سخت نبود.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه سال ها با روحیه کودک و نوجوان آشنا بوده و نیازهای آنها را به خوبی می شناسم، ساخت این فیلم را جدی گرفته تا به دیگر سینماگران نشان دهم که نباید تولیدات خاص کودک و نوجوان را ساده دید. لازم به ذکر است، در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا شریفی ‌نیا، امین حیایی، گوهر خیراندیش، امین زندگانی، نادر سلیمانی، نیلوفر خوش ‌خلق، امیر غفارمنش و ... نقش آفرینی کرده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها