توهین تهمینه میلانی به حجاب/ تصویر

کد خبر: 220916

تهمینه میلانی در جدیدترین رفتار غیر متعارفش عکسی را با لوگوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در صفحه فیس بوکش انتشار داده که به دلیل جعلی بودن و توهین به مقدسات دینی و حجاب زنان ایرانی، با اعتراض شدید کاربران حتی غیرمذهبی مواجه شده است.

توهین تهمینه میلانی به حجاب/ تصویر

باشگاه خبرنگاران: " تهمیه میلانی " کارگردان زن سینمای ایران که درگذشته از عريان شدن گلشیفته فراهانی حمایت کرده بود، در مصاحبه اي با خبرنگار ضد انقلاب، بازیگران قانونمدار در سینمای ایران را عقده ای مي نامد و در یک حرکت غیر قانونی با جعل و فوتوشاپ تصاوير زنان محجبه ایرانی به آنان توهین مي کند.

وي در جدیدترین رفتار غیر متعارفش عکسی را با لوگوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در صفحه فیس بوکش انتشار داده که به دلیل جعلی بودن و توهین به مقدسات دینی و حجاب زنان ایرانی، با اعتراض شدید کاربران حتی غیرمذهبی مواجه شده است. چندی پیش نیز تهمینه میلانی با انتشار تصویر خارج از عرف خود در کنار " ب . و " بازیگر فاسد فیلم هاي فارسي قبل از انقلاب و " ه - س " که از ابتدای فرارش از کشور ، با حمایت لابی های پشت پرده یهودی ، مشغول به فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد ،نشان مي دهد که حیا و عفت یک زن مسلمان ایرانی برایش محلی از اعراب ندارد و اين تصوير تأسف و تعجب اهالی سینمای کشورمان را نیز برانگیخت. گفتنی است به دلیل اینگونه رفتارهای غیر متعارف وی، راوي کتاب "دا" نسبت به ساخت اين فيلم توسط تهمينه ميلاني ابراز نگراني کرد که به دنبال آن، بنياد سينمايي فارابي مجوز ساخت اين فيلم را توسط تهمينه ميلاني لغو کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها