«گذرنامه بهشت» صادر شد

کد خبر: 228257

تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «گذرنامه بهشت» نوشته «جواد مزدآبادی» و کارگردانی «سیامک صرافت» پس از 6 روز در شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس پایان پذیرفت.

«گذرنامه بهشت» صادر شد

فارس: تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «گذرنامه بهشت» نوشته «جواد مزدآبادی» و کارگردانی «سیامک صرافت» تمام شد. تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «گذرنامه بهشت» نوشته «جواد مزدآبادی» و کارگردانی «سیامک صرافت» پس از 6 روز در شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس پایان پذیرفت.

این اثر که به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تولید و در مرحله تدوین و صداگذاری است، روایتگر داستان 5 نفر از گروه تفحص است که در جریان تفحص منطقه‌ای، اجساد شهدایی را پیدا می‌کنند و پس از آن اتفاقات ناخواسته دیگری رخ می‌دهد و... فیلمنامه این اثر که در بخش فیلمنامه‌های کوتاه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) موفق به کسب مقام نخستشد، پس از ارائه و بررسی در شورای فیلم‌های مستند و کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس جهت تولید در دستور کار قرار گرفت. این اثر توسط «سیامک صرافت» که پیش از این فیلم‌های کوتاه داستانی «ریشه» و «بلوف» را ساخته بود، کارگردانی شده است. عوامل این فیلم کوتاه داستانی عبارتند از: بازیگران: رهام تدریسی، رضا رادمنش، حامد محمّدیان، مجید زارع‌کار، محمود ساعی ، حسین امرایی، مدیرتولید: عباس جعفری، تصویربردار: هاشم عطار، صدابردار: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: احمد زارعی، طراح گریم: رضا رادمنش، تدوین و صداگذاری: رضا شهبازی، منصور ترک‌زبان و ... انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار کوتاه و مستند و همچنین تربیت فیلمسازان متخصص و متعهد اقدام به حمایت و تولید در عرصه فرهنگ مقاومت و بسیج کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها