شکایت مدعی العموم از "یک خانواده محترم"

کد خبر: 233543

شنیده ها حاکی از آن است که مدعی العموم از کارگردان و تهیه کننده فیلم "یک خانواده محترم" شکایت کرده و این فیلم قرار است توسط یکی از قضات دادگستری دیده شود و در صورت تشخیص قاضی قرار بازداشت برای آنها صادر شود.

شکایت مدعی العموم از "یک خانواده محترم"

تماشا: شنیده ها حاکی از آن است که مدعی العموم از کارگردان و تهیه کننده فیلم "یک خانواده محترم" شکایت کرده و این فیلم قرار است توسط یکی از قضات دادگستری دیده شود و در صورت تشخیص قاضی قرار بازداشت برای آنها صادر شود.

علی مطهری درباره این فیلم گفت: سراسر این فیلم سیاه‌نمایی است، فیلم چهره بسیار بدی از یک خانواده ایرانی، دوران دفاع مقدس و انقلاب نشان می‌دهد. این فیلم حاکی از عقده‌های روانی سازنده فیلم است و به نظر من اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند فیلمی علیه انقلاب اسلامی بسازند به این خوبی نمی‌توانستند فیلم بسازند و ایران را تخریب کنند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: من معتقدم مسئولانی از سیما فیلم که مرتبط با ساخت فیلم بوده‌اند باید برکنار شوند زیرا در این کار نقش داشتند و باید از سازندگان فیلم نیز توسط مدعی‌العموم شکایت شود. صدا و سیما تحت نظارت مجلس نیست و اگر چنین بود اقدامات مقتضی توسط مجلس انجام می‌شد اینجا نقش شورای نظارت بر صدا و سیما اهمیت دارد و این شورا مسئولیت سنگینی به عهده دارد و باید در این مهم عکس العمل مناسب نشان دهد.

از طرفی سیما فیلم همچنان در تکاپوست تا مسئولیت فیلم را از سر خود باز کند. روابط عمومی سیما فیلم در واکنش به صحبت های علی مطهری گفت: اگر میدران سیما فیلم به مجلس فرا خوانده شوند، آن وقت مدارکی در اختیار آها قرار خواهد داد که نشان دهد سیما فیلم هیچ کوتاهی در این زمینه نداشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها