خانواده‌جوادهاشمی‌در همشهری‌آیه+عکس

کد خبر: 238120

در این نشریه همچنین حجت‌السلام سید کاظم ارفع از رسوم پایانی ماه صفر و خرافات بی اساس انتقاد کرده و دکتر محمد حسین رجبی دوانی به پرسش‌های تاریخی مخاطبان پاسخ داده است.

خانواده‌جوادهاشمی‌در همشهری‌آیه+عکس

نهمین شماره از دوره جدید ماهنامه همشهری «آيه»،با مطالبی در حوزه سبک‌زندگی دینی منتشر شد.

میهمان ویژه این شماره همشهری آیه، خانواده سید جواد هاشمی است که با وجود فعالیت‌های هنری فراوان، هنوز سبک‌زندگی دینی‌‌اش را حفظ کرده‌ است. در این گفت‌وگوی صمیمی، همسر سید جواد هاشمی با افتخار خودش را «خانه‌دار» معرفی می‌کند و می‌گوید:« روزی که سید به خواستگاری من آمد معلم بود، اما حالا بازیگر شده است! البته من در نهایت شغل همسرم را پذیرفتم و با آن کنار آمدم.» سید محسن هاشمی، پسر خانواده نیز از نوع تعاملات اجتماعی خانواده‌شان سخن گفته است. جواد هاشمی در این گفت‌وگو به اعتقادات مذهبی‌اش اشاره کرده و گفته است:« من خودم را بازیگر نمی‌دانم. چون بازیگر کسی است که هر نقشی را قبول کند ولی من اینگونه نیستم و به همه گفته‌ام که برای بازی ریش‌هایم را نمی‌زنم!» این گفت‌وگوی خواندنی در چهار صفحه منتشر شده و عکس جلد مجله را نیز به خود اختصاص داده است.
در سرویس خانواده این نشریه همچنین مطالبی با این رویکردها منتشر شده است: امشب همسرت میهمان دارد! / توصیه‌های دین برای آنکه با دیدن میهمان همسرمان عصبانی نشویم. احترام بذار، احترام ببین/ دستورهای اصلی اسلام برای تربیت فرزند. چراغ قرمز برای بانوان باردار/ نبایدهای اسلام برای آنکه نوزاد شما سالم و صالح باشد. زندگی من چگونه نابود شد؟/ بررسی دلایل بحران‌های خانوادگی که بر اثر ازدواج‌های غیر متعارف پیش می‌آید. خدای تو از مشکلت بزرگتر است/ مشاوره‌های خانوادگی دکتر نصرالله منصوری، حجت‌الاسلام شهاب مرادی و آیت‌الله روح‌الله قرهی. پرونده این شماره همشهری آیه به موضوع «خمس» اختصاص دارد که شاید عده‌ای فراموشش کرده باشند. در این پرونده دکتر محسن الویری از فواید و دلایل وجوب خمس سخن گفته به نقش رسانه‌ها در ترویج این واجب شرعی تاکید کرده است. عنوان‌های دیگر این ویژه‌نامه از این قرار است: چگونه سال خمسی داشته باشیم؟ به چه چیزهایی خمس تعلق می‌گیرد؟ اگر تا کنون خمس نداده‌ایم چکار کنیم؟ مرور همه کلاه شرعی‌هایی که برخی برای فرار از خمس سرشان می‌گذارند. همشهری آیه در سرویس دین و زندگی این شماره چند گفت‌وگویی خواندنی منتشر کرده است. اول گفت‌وگو با نجم‌الدین شریعتی مجری محبوب برنامه سمت خدا که با این تیتر منتشر شده است:«اعترافات آقای آرام» در ادامه با صابر خراسانی، شاعر آیئنی جوان کشور نیز گفت‌وگویی صورت گرفته است. استاد خسرو روشن‌آبادی خطاط و هنرمند قرآنی صاحب‌نام کشور نیز در این شماره میهمان همشهری آیه بوده است. یکی دیگر از گزارش‌های مجله، درباره طرح جدید حضور روحانیون در استادیوم فوتبال است. خبرنگار همشهری آیه همراه با تعدادی از روحانیون به بازی پرسپولیس و تراکتور سازی رفته و حاشیه نگاری کرده است. این مطلب با عنوان «منبر با چاشنی روبرو آماده باش!» منتشر شده است. در این نشریه همچنین حجت‌السلام سید کاظم ارفع از رسوم پایانی ماه صفر و خرافات بی اساس انتقاد کرده و دکتر محمد حسین رجبی دوانی به پرسش‌های تاریخی مخاطبان پاسخ داده است. نهمین شماره همشهری آیه هم اکنون با قیمت هزار تومان در کیوسک‌های مطبوعاتی موجود است علاقه‌مندان برای اشتراک می‌توانند با شماره 88848533 تماس بگیرند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها