انوشیروان ارجمند به بیمارستان رفت/عکس

کد خبر: 243779

در این ملاقات شاه‌آبادی با آرزوی سلامتی برای این هنرمند پیشکسوت از روند بهبودی وی جویا شد و در سخنانی گفت: هنرمندانی مثل انوشیروان ارجمند از جمله سرمایه‌های ارزشمند هنر ما هستند و ما وظیفه داریم از وضعیت سلامتی این هنرمندان مطلع شویم و به دیدار آنها برویم.

انوشیروان ارجمند به بیمارستان رفت/عکس

مهر: ظهر دیروز حمید شاه‌آبادی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انوشیروان ارجمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان پارسیان عیادت کرد. در این ملاقات شاه‌آبادی با آرزوی سلامتی برای این هنرمند پیشکسوت از روند بهبودی وی جویا شد و در سخنانی گفت: هنرمندانی مثل انوشیروان ارجمند از جمله سرمایه‌های ارزشمند هنر ما هستند و ما وظیفه داریم از وضعیت سلامتی این هنرمندان مطلع شویم و به دیدار آنها برویم.

ارجمند نیز با قدردانی از حضور شاه‌آبادی در بیمارستان به مزاح گفت: این روزها به اصطلاح "نهار بازار شماست" و سرتان حسابی شلوغ است و انتظار نداشتیم در میان این همه گرفتاری به اینجا تشریف بیاورید. ارجمند علت ناخوشی خود را حضور در صحنه‌های خارجی یک فیلم در روزهای آلودگی هوای تهران ابراز کرد و گفت: همه تهران به دلیل آلودگی هوا تعطیل بود، اما ظاهرا آلودگی هوا تاثیری بر روی سلامتی بازیگران ندارد و آنها باید در هوای آلوده نیز به کار مشغول باشند. شاه‌آبادی در پاسخ گفت: هنرمندی که به این سطح و به جایگاه شما می‌رسد، طبیعی است که باید مسایلی از این دست را نیز بپذیرد. در این ملاقات ارجمند خواستار صدور مدرک درجه یک هنری خود از معاون هنری شد که شاه‌آبادی ابراز کرد: در درجه یک بودن شما شکی نیست و به محض اینکه مدارک لازم برای صدور مدرک درجه یک هنری شما به دست ما برسد، این کار به سرعت انجام می شود.

شاه آبادی روند بهبودی وی را از برزو ارجمند، پسر انوشیروان ارجمند جویا شد و به او توصیه کرد که بیشتر مراقب پدر باشد. در این دیدار که ظهر دیروز پنجشنبه 5 بهمن‌ماه صورت گرفت سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، مرتضی باقرنژاد، مشاور اجرایی معاون وزیر، نصرالله قادری و حسین مسافر آستانه نیز حضور داشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها