سند تخریب منزل پیامبر(ص) و صحابه!/تصاویر

کد خبر: 316033

این سند نادر نشان می‌دهد که صحابه پیامبر(ص) که آل‌سعود خود را حامی آنان می‌داند از این تجاوزات در امان نبوده به‌طوری‌که خانه ابوبکر در منطقه "المسلفله" مکه نیز تخریب شده است.

ابنا : فعالان رسانه‌ای به تازگی اقدام به انتشار صفحه‌ای از یک روزنامه مصری کرده‌اند که نشان می‌دهد آل‌سعود خانه‌ای که پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) در آن زندگی می‌کردند تخریب کرده است.

در شماره 526 مجله "الکفاح العربی" که در سوم دسامبر سال 1920 میلادی (1299 شمسی) منتشر شده نشان می‌دهد که رژیم آل‌سعود منزلی که پیامبر(ص) در آن به دنیا آمد و همچنین منزل خدیجه بن خویلد(س) همسر پیامبر و اولین زنی را که اسلام آورد تخریب کرده است.

همچنین خانه‌ای که حضرت فاطمه زهرا(س) در آن به دنیا آمد و در کوچه "زقاق الحجر" در مکه قرار داشته است توسط آل‌سعود تخریب شده است.

این سند نادر نشان می‌دهد که صحابه پیامبر(ص) که آل‌سعود خود را حامی آنان می‌داند از این تجاوزات در امان نبوده به‌طوری‌که خانه ابوبکر در منطقه "المسلفله" مکه نیز تخریب شده است.

رژِیم آ‌ل‌سعود در ادامه جنایات خود منزل حمزه بن عبدالمطلب عموی پیامبر(ص)، خانه "الارقم" که پیامبر گرامی اسلام قبل از فتح مکه بطور مخفیانه با اصحاب دیدار می‌کرد، قبور شهدای صدر اسلام در منطقه "المعلی"، قبور شهدای "بدر" و مکانی به نام "العریش" که پیامبر(ص) در آنجا به فرمانده اعظم منصوب شد و نبرد فقرا و محرومان را علیه ثروتمندان یهود و قریش اداره می‌کرد تخریب کرده است.

همچنین منزل امام اول شیعیان که حضرت امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در آن به‌دنیا آمدند تخریب شده است.

عمال خاندان آل‌سعود قطعه طلایی که در القبة الخضراء(گنبد آرامگاه پیامبر) قرار داده شده بود به سرقت برده و با آن شمشیر، خنجر، کمربند، کفش و نعلین طلایی، انگشتر و دستبند ساخته‌اند!

برطبق این مستندات آل‌سعود قبرستان "بقیع الغرقد" در مدینه منوره که در آن امام حسن مجتبی(ع)، امام سجاد(ع)، امام محمدباقر(ع)، امام صادق(ع) و دیگر اصحاب و یاران پیامبر(ص) در آن به خاک سپرده شده‌اند را تخریب کرده است.

رژیم آل‌سعود همچنین برای تخریب گنبد آرامگاه پیامبر(ص) نیز اقدام کرده که با مخالفت‌های شدید روبه‌رو شده و از تخریب آن منصرف شده است.

فعالان رسانه‌ای هدف از انتشار این مستندات تاکید کرد‌ه‌اند که آل‌سعود هنوز هم با تشکیل و حمایت از گروه‌های سلفی و تکفیری به تخریب مابقی آثار تاریخی و قبور مقدس در کشورهای سوریه، عراق و لبنان ادامه می‌دهد.

مفتی‌های وهابی عربستان به بهانه اینکه قبور بزرگان اسلام و آثار و اماکن اسلامی شرک به خدا است، حکم به تخریب چنین اماکنی می‌دهند.

مؤسسه ای تحقیقاتی در واشنگتن نیز اخیراً اعلام کرد که رژیم عربستان در 20 سال گذشته 95 درصد از آثار و اماکن اسلامی مکه مکرمه و مدینه منوره را که بیش از یک هزار سال قدمت دارند ، تخریب کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها