عکاسی‌شهیدچمران‌ازمراسم‌دکترشریعتی

کد خبر: 349185

این تصاویر توسط شهید دکتر مصطفی چمران از مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی در بیروت برداشته شده است. این محفل نکوداشت که با حضور امام موسی صدر، یاسر عرفات، خانواده دکتر شریعتی و شماری از فعالان سیاسی و فرهنگی ایران و لبنان برگزارشد.

عکاسی‌شهیدچمران‌ازمراسم‌دکترشریعتی
مشرق: آنچه پیش روی دارید، تصاویری است که توسط شهید دکتر مصطفی چمران و با دوربین دکتر سید صادق طباطبایی، از مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی در بیروت برداشته شده است. این محفل نکوداشت که با حضور امام موسی صدر، یاسر عرفات، خانواده دکتر شریعتی و شماری از فعالان سیاسی و فرهنگی ایران و لبنان برگزارشد، در محافل سیاسی و خبری بازتابی مهم و نمایان داشت.
لحظات آغازین مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی دربیروت احسان شریعتی در کنار امام موسی صدر و محمد صادقی تهرانی نمایی از مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی در بیروت. در تصویر امام موسی صدر، سوسن و سارا شریعتی دیده میشود یاسر عرفات، امام موسی صدر و پوران شریعت رضوی در مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی دربیروت امام موسی صدر درحال سخنرانی در مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی دربیروت یاسر عرفات در حال سخنرانی در مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی در بیروت نمایی از مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی در بیروت
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها