دیدار اهالی‎فوتبال با علمای اهل‎سنت/تصاویر

کد خبر: 400534

هنگامی که طلاب اهل سنت نظر امیر حاج‌رضایی را درباره برگزاری مسابقه فوتبال با آن‌ها را جویا شدند، وی در جواب گفت: من با طلاب مسابقه نمی‌دهم، چون در هیچ زمینه‌ای حریف طلاب نخواهم شد.

دیدار اهالی‎فوتبال با علمای اهل‎سنت/تصاویر
فارس: صبح امروز کاروان برادری در راستای دیدار با علمای اهل سنت به دیدار آخوند عابدی‌کر نخستین مفسر قرآن کریم به زبان ترکمنی رفتند. از حاشیه جالب این دیدار، استقبال گرم طلاب و اساتید حوزه علمیه قبا از امیر حاج‌رضایی کارشناس فوتبال بود که درباره سخنان خداداد عزیزی مبنی بر تصادفی‌بودن گل سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا،‌ از این کارشناس فوتبال سؤال کردند. حاج رضایی در جواب طلاب ترکمنی گفت: گل سردار آزمون صد در صد تاکتیکی بوده است. هنگامی که طلاب نظر حاج‌رضایی را درباره برگزاری مسابقه فوتبال با آن‌ها را جویا شدند، در جواب گفت: من با طلاب مسابقه نمی‌دهم، در هیچ زمینه‌ای من حریف طلاب نخواهم شد. در ادامه تصاویر یادگاری طلاب و اساتید حوزه علمیه قبا با امیر حاج رضایی را مشاهده می‌کنید:
کاروان سرزمین برادری به همت امت واحده اسلامی با حضور در استان گلستان متشکل از نویسندگان، هنرمندان و ورزشکاران با حضور در استان گلستان نمونه‌ای از همدلی اهل تسنن و شیعه را به نمایش می‌گذارند و از سی‌ام بهمن تا دوم اسفند ماه در این استان حضور دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها