دکترها به بهشت نمی روند!

کد خبر: 401240

بزنگاه هشتم، با تقسیم بندی موضوعی در حوزه های سیاسی داخلی و خارجی، اقتصادی، اجتماعی، ...، و حتی ورزشی منتشر شد، با مطالب متنوع و چندین و چند کمیک استریپ سیاسی و اجتماعی و ورزشی؛ به همراه کارتون هایی تماشایی.

به گزارش گروه فرهنگی فردا- در این شماره متوجه می شویم که برخی دکترها به کجا نمی روند! منافع میلی کدام است؟ ابتکار ِ ابتکار چیست؟ در مدرسه عالی تدبیر چه می گذرد؟ و چگونه است که کشتی صنایع ملی قند و شکر به گل نشسته و حلوای ختمش خیرات می شود؟
همین طور، از اهم شایعات اطلاع حاصل کرده و از شاهکارهای چهره های مطرح مطلع می شویم و می فهمیم که در اقصی نقاط عالم چه طنزهایی واقع گردیده. در سرمقاله این شماره می خوانیم: - ملک سلمان بن عبدالعزیز، در ملاقات با اوباما: نباید به ایران اجازه داد به سلاح اتمی دست یابد. - روزنامه واشنگتن پست: شاه جدید عربستان علاوه بر کهولت سن، دارای آلزایمر و اختلال مشاعر است. پ. ن: ملک سلمان؛ پس از ورود اوباما: - ما هذا؟ - هذا اوباما. - من انأ؟ - أنت الملک. - ما هذا؟ - هذا اوباما. ... الخ. - وزیر صنعت، معدن و تجارت 23 کشتی شکر وارد کرده است. پ. ن: شکرشکن شوند همه نور چشمیان/ زین قند خارجی که ز بنگاله می رسد - آقای حجت الاسلام دکتر آشنا: مدرسه عالی تدبیر راه اندازی می شود. پ. ن: خود ایشان برای مدیریت مدرسه مناسبند، برای تعیین معاونان مدرسه هم تدبیری بشود. - دیوید کامرون: آزادی توهین از نظر ما محترم است. پ. ن: اِی [ ... ] ِ [ ... ] ِ [ ... ] ِ ... قرار است بزنگاه بعدی، بزنگاه دوقلو باشد؛ بزنگاه نوروزی، با صفحات بیشتر و مطالب و کارتون های عیدانه! هشتمین شماره دوهفته نامه طنز و کاریکاتور بزنگاه را در 36 صفحه تمام رنگی فقط با قیمت 2 هزار تومان از دکه های مطبوعاتی سراسر کشور دریافت کنید.همچنین اشتراک بزنگاه نیم بهاست و با ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی3000503333 می توانید بزنگاه را همزمان با توزیع دریافت نمایید. همچنین می توانید نسخه الکترونیکی نشریه را از پایگاه اینترنتی زیر خرید کنید: Bezangah.net
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها