خاطره امین حیایی در خندوانه مربوط به کدام فیلم‌ها بود؟

کد خبر: 445302

امین حیایی در تایم مربوط به اجرای استندآپ کمدی خود خاطراتش از بازی در ۲ فیلم سینمایی را تعریف کرد. او با آن که اسمی از فیلم‌های مورد اشاره خود به زبان نیاورد اما دنبال‌کنندگان جدی سینمای ایران به خوبی متوجه شدند که آثار مورد اشاره او «علف‌های هرز» و فیلم «گارد ویژه» بود.

خاطره امین حیایی در خندوانه مربوط به کدام فیلم‌ها بود؟
سرویس فرهنگی فردا_ برنامه خندوانه، چند شب گذشته (۱۹ شهریور) میزبان امین حیایی و سروش صحت بود. به گزارس «سینما سینما»، در ادامه مسابقه «خنداننده برتر» یا همان اجرای استندآپ کمدی توسط بازیگران و طنزپردازان، برنامه خندوانه ۲ تن دیگر از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران یعنی سروش صحت و امین حیایی را به محک گذاشت.
امین حیایی در تایم مربوط به اجرای استندآپ کمدی خود خاطراتش از بازی در ۲ فیلم سینمایی را برای حاضران و بینندگان تلویزیون تعریف کرد. او با آن که اسمی از فیلم‌های مورد اشاره خود به زبان نیاورد اما دنبال‌کنندگان جدی سینمای ایران به خوبی متوجه شدند که آثار مورد اشاره او «علف‌های هرز» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی و تهیه‌کنندگی محمد بانکی و همچنین فیلم «گارد ویژه» به کارگردانی پرویز صبری و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان بود.
فیلم گارد ویژه به کارگردانی پرویز صبری، نویسندگی پرویز صبری ٬ محمدعلی حسین‌نژاد و حسن مقصودی و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان ساخته سال ۱۳۷۴ است.
در این فیلم، رژيم بعث عراق در جريان جنگ با ايران درصدد است اثر يك نوع گاز شيميايي جديد را كه به منظور دفع آفات گياهي ساخته شده بر روي تعدادي از عراقي ها امتحان كند. نتيجه ي اين آزمايش مرگ تمامي افراد در مدت كوتاهي است. رژيم بعث با وارد كردن فشار به دكتر عراقي كاشف اين گاز و تهديد جان دختر و نوه ي دكتر او را وادار به انجام تحقيقات بيشتر مي كنند اما دكتر توسط يكي از شاگردان دخترش، دولت ايران را در جريان واقعه مي گذارد. با اعزام گروهي از نظاميان ايراني و به كمك يك راهنماي كُرد، آن ها موفق به نجات دكتر و دخترش مي شوند. و با راهنمايي دكتر و پس از درگيري هاي زياد با نظاميان عراقي و از جمله داماد دكتر كه يكي از نظاميان عراقي است، گروه اعزامي ايراني موفق به انهدام انبار نگهداري گاز شيميايي مي گردند اما داماد دكتر و راهنماي كُرد در اين درگيري ها كشته مي شوند و دكتر به همراه دختر و نوه اش با نظاميان ايراني وارد خاك ايران مي گردند.
گارد ویژه
فیلم علف های هرز به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی، نویسندگی مهدی احمدی و تهیه‌کنندگی محمد بانکی و اصغر بانکی ساخته ی سال ۱۳۷۹ است. این فیلم در فروردین ۱۳۸۰ برروی پردهٔ سینما رفت.
در این فیلم، یك باند بمب گذار بين المللي كه قصد دارند توطئه اي بزرگ عليه جمهوري اسلامي انجام دهند، تصميم مي گيرند هنگام ورود هيأت هاي كشورهاي مختلف به اصفهان، بمبي را منفجر كنند تا ايران را به عنوان كشوري تروريستي معرفي كنند. ستوان كاظمي از اين ماجرا باخبر شده و در پي دستگيري عوامل اين توطئه برمي آيد و پايگاه اصلي توطئه گران را شناسايي مي كند. اولين بمب گذاري خنثي مي شود و اعضاء اصلي باند كشته مي شوند، در نهايت دو عضو اصلي ديگر كه تحت تعقيب پليس بين المللي هم هستند به دام مي افتند و هر دو بعد از درگيري كشته مي شوند و بمب هاي ديگر نيز خنثي مي گردد.
علف های هرز

منبع: پایگاه خبری سینما
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها