آی فیلم فینالیست جایزه جهانی یوتل ست

کد خبر: 445801

شبکه تلویزیونی آی فیلم فینالیست جایزه جهانی یوتل ست شد و در مرحله آخر با 2 شبکه فرانسوی رقابت می کند.

فارس: هیئت داوران مسابقه‌ بزرگ تلویزیونی یوتل ست، شبکه‌ آی فلیم را به عنوان نامزد احراز مقام اول در بخش سبک زندگی انتخاب کرده است.

در این بخش، دو شبکه‌ دیگر فرانسوی به نام‌های تریس اسپورت استارز TRACE Sport Stars و میزن تی وی myzen.tv جزو فینالیست انتخاب شده اند.

تنوع، تخیل، شجاعت، خلاقیت و کیفیت استثنایی - این‌ها برخی از مشخصات کانال‌هایی هستند که توسط هیئت داوران وارد فهرست نهایی جایزه معتبر یوتل ست شده‌اند.

هیئت داوران، به ریاست دوییلو جیاماریا، از 4 تا 5 سپتامبر گردهم آمدند تا کیفیت، نوآوری و خلاقیت بیش از 100 کانال از 27 کشور که در رقابت امسال شرکت کره‌اند را بررسی کنند. داوران با چالش زیادی برای نهایی کردن فهرست انتخابی از کانال‌های برنده مواجه بوده اند و در مراسمی در پایتخت ایتالیا در 30 اکتبر اعلام خواهند کرد.

علاوه برجایزه بزرگ یوتلست ، یک جایزه نیز به شبکه منتخب مردمى تعلق مى گیرد.

رای‌گیری از طریق eutelsattvawards.com و سایت‌های محبوب دیگر شامل broadbandtvnews.com و millecanali.it و produ.com از روز 10 سپتامبر شروع شده و تا 12 اکتبر ادامه خواهد داشت.

تمام شبکه‌های شرکت‌کننده در جوایز تلویزیونی یوتلست ‌می‌توانند برای کسب جایزه‌ منتخب مردم به رقابت بپردازند. جهت رای دادن به آی فیلم در این بخش می‌توانید به نشانی eutelsattvawards.com مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها