مستند و نماهنگ شهیدان نادر مهدوی و طیبه واعظی رونمایی می شود

کد خبر: 452053

طی مراسمی از تازه ترین آثار تصویری ساخته شده با موضوع شهیدان نادر مهدوی و طیبه واعظی شامل 2 فیلم مستند و 2 نماهنگ در مشهد مقدس رونمایی می شود.

مستند و نماهنگ شهیدان نادر مهدوی و طیبه واعظی رونمایی می شود
سرویس فرهنگی فردا: در این مراسم که به مناسبت 16 مهرماه سالروز شهادت شهید نادر مهدوی در خلیج فارس بدست نظامیان آمریکایی برگزار می شود، با حضور سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و سردار مقدم فر مشاور فرمانده سپاه از مستند زندگی شهید نادر مهدوی با عنوان «ایستاده بر موج» به کارگردانی مصطفی آتشمرد و نماهنگ این شهید با عنوان «ایستاده بر موج» به کارگردانی محمدرضا رضائیان رونمایی می شود.
4 اثر تصویری شهیدان سال 94 رونمایی می‌شود

دو اثر دیگری که برای اولین بار در این مراسم به نمایش در خواهد آمد مربوط به زندگی و مبارزات شهید طیبه واعظی به عنوان شهدای شاخص سال 94 است. مستند «کفش های جامانده بر ساحل» به کارگردانی امین کفاش زاده و نماهنگ «بانوی بارانی» نیز به کارگردانی احمدرضا داوری و صدای علی لهراسبی تولید شده است.

این آثار به سفارش مرکز فرهنگی تخصصی و خانه موسیقی سازمان بسیج مستضعفین تولیده شده است و سازندگان آن کوشیده اند تا با ترکیبی از تصاویر آرشیوی و بازسازی صحنه هایی از زندگی این شهیدان روایتی صحیح از ایثارگری آنان را به تصویر بکشند.

4 اثر تصویری شهیدان سال 94 رونمایی می‌شود

این نخستین بار است که آثار تصویری و هنری ساخته شده برای شهیدان شاخص سال در همان سال تولید و منتشر می‌شود.

این مراسم ساعت 18 سه شنبه 14 مهرماه 94 در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها