اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت+تصاویر

کد خبر: 455552

نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سه روز گذشته شاهد اقدامات قابل توجه ایران در محکوم کردن حضور سلمان رشدی در نشست خبری این رویداد فرهنگی بود،‌ بیش از 12 رسانه و شبکه رادیویی و تلویزیونی جهان با حضور در غرفه ایران اقدام به پوشش این اقدامات کردند.

اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت+تصاویر
تسنیم: شصت و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت امروز در حالی وارد چهارمین روز خود می‌شود، که اقدام اعتراضی ایران نسبت به حضور سلمان رشدی در نشست خبری این نمایشگاه بر خلاف تصور اولیه مورد توجه جهانیان قرار گرفت. در سه روز گذشته رسانه‌های مختلف جهان همچون شبکه یک آلمان، شبکه zdf آلمان، خبرگزاری رویترز، یورو نیوز، تلویزیون استان هسه، نشریه publishing perspective،نشریه publishing weekly، نشریه booksellers ، روزنامه زو دویچه زایتونگ، مجله اشپیگل، رادیو زمانه، روزنامه الأهرام و ده‌ها عکاس و خبرنگار آزاد از رسانه‌های مختلف جهان اقدام به تهیه و انتشار اخبار با موضوع اعتراض ایران به سیاست نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دعوت از یک نویسنده مرتد کردند. علاوه بر این با اقدام هوشمندانه مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران(مجری برپایی غرفه ایران در نمایشگاه) تعدادی از نمایندگان ایران با حضور در غرفه ‌ای با طراحی زیبا و وسیع اما خالی،‌ به مراجعه کنندگان به غرفه درباره چرایی عدم حضور ایرانیان در نمایشگاه توضیحاتی را ارائه کردند. توزیع ترجمه انگلیسی رمان محمد(ص) و نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی از دیگر اقدامات ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت بوده است،‌ همچنین نصب پوسترهای اعتراضی ایران به زبان‌های آلمانی و انگژلیسی‌، نصب نوار مشکی مقابل غرفه و ... از دیگر اقداماتی است که توجه بازدیدکنندگان و ناشران کشورهای مختلف حاضر در نمایشگاه را به خود جلب کرده است.
اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر اعتراض ایران به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت به روایت تصویر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها