شما نظر دهید؛ آیا پزشکان مانع پخش «درحاشیه۲» می‌شوند؟

کد خبر: 476437

شما مخاطبان فردا، نظرات خود را راجع به پخش سریال «درحاشیه2» عنوان کنید: به نظر شما این بار هم سریال مهران مدیری باعث اعتراض جامعه پزشکی می شود؟

شما نظر دهید؛ آیا پزشکان مانع پخش «درحاشیه۲» می‌شوند؟
شما نظر دهید؛ آیا پزشکان مانع پخش «درحاشیه۲» می‌شوند؟
سرویس فرهنگی فردا:

مجموعه «در حاشیه2» به کارگردانی مهران مدیری که از شنبه 12 دی از شبکه سه پخش خواهد شد، این درحالی‌است که پیش از این قرار بود زمان پخش اولین قسمت این سریال پنجم دی‌ماه، یعنی دیشب باشد. «درحاشیه2»، ادامه داستان بخش اول است که دکترهای متخلف بیمارستان «درحاشیه» به زندان افتاده و دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.

شما نظر دهید؛ آیا پزشکان مانع پخش «درحاشیه۲» می‌شوند؟

از همان شروع ساخت سریال «درحاشیه» اعتراضاتی از سوی جامعه پزشکی و وزارت بهداشت شد تا جایی که سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت در دو نامه جداگانه این اعتراض را اعلام کرد. میرحسینی، مدير شبکه سوم سيما نیز درباره قضاوت ها نسبت به سريال مهران مديری بيان کرد که مردم، بهترين نظارت کنندگان هستند و می دانند که نيت اصلی صدا و سيما و ديگران ايجاد فضای شادی و نشاط است. ميرحسينی تاکيد کرد: دوستان و عزيزان اجازه دهند تا سريال به پخش برسد و بعد مردم، خود بهترين قضاوت را خواهند داشت. برخی از پزشکان اعلام کرده بودند که این سریال را تحریم کرده و به تماشای آن نمی نشینند. حتی برای اعتراض به پخش این سریال گروهی از پزشکان تجمع کرده و این سریال را «برنامه هتاکانه» نامیدند. حجم اعتراضات از سوی پزشکان و حاشیه های «درحاشیه» تا پخش آخرین قسمت این سریال ادامه داشت.

شما نظر دهید؛ آیا پزشکان مانع پخش «درحاشیه۲» می‌شوند؟

هر چند با تمام شدن «درحاشیه» اعلام شد که این سریال در سه فصل ساخته شده و فصل جدید آن به زودی ساخته و پخش خواهد شد اما تندروی های جامعه پزشکی موجب شد تا افکار عمومی توقف این سریال را به حساب پزشکان بگذارد. پس از پخش سریال در حاشیه بود که تخلفات پزشکان و سهل انگاری شان به این سریال ربط داده می شد. به خصوص پس از انتشار خبر ماجرای صدرا، بسیاری معتقد بودند که سریال «درحاشیه» نه تنها یک طنز نبود، بلکه واقعیت های جامعه پزشکی را به تصویر کشیده بود. و اما «درحاشیه2» ... به گفته مهدوی کوچکسرایی تهیه کننده سریال «درحاشیه2»، در این سریال چهار بازیگر اصلی سریال سیامک انصاری،‌ مهران غفوریان، نصرالله رادش و سیدجواد رضویان ایفای نقش خواهند کرد. در کنار اینها نیما فلاح نیز به تیم بازیگران اضافه شده که نقش یک رئیس دسته خلافکاران را به عهده دارد. رادش در نقش سیروس تکراری، جواد رضویان در نقش زهتاب، مهران غفوریان در نقش بهروز عشقی و سیامک انصاری در نقش هومن صحرایی در این سریال حضور دارند.

شما نظر دهید؛ آیا پزشکان مانع پخش «درحاشیه۲» می‌شوند؟

اما مشخص نیست که این بار سریال در حاشیه چه حاشیه هایی را رقم بزند. حال شما مخاطبان فردا، نظرات خود را راجع به پخش سریال «درحاشیه2» عنوان کنید: به نظر شما این بار هم سریال مهران مدیری باعث اعتراض جامعه پزشکی می شود؟ با اعتراض پزشکان هنگام پخش سریال «درحاشیه» موافق بودید؟ نظرات خود را بدون توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی برای ما ارسال کنید. بدیهی است فردا از انتشار نظرات توهین آمیز معذور است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها