رد شایعات درباره ممیزی «کفش هایم کو؟»

کد خبر: 481924

تهیه‌کننده «کفش هایم کو؟» تاکید کرد مطالبی مبنی بر اعمال ممیزی شدید به این فیلم برای حضور در جشنواره فجر و همچنین زمزمه‌ها درباره خروج فیلم از فجر، صحت ندارد.

رد شایعات درباره ممیزی «کفش هایم کو؟»
مهر: علی قائم مقامی تهیه کننده فیلم «کفش هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد درباره برخی مطالب که از ممیزی بر این فیلم و حضور آن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به شرط اعمال این تغییرات خبر می‌دهند گفت: اخباری که به شکل غیر رسمی در محافل سینمایی مبنی بر ممیزی وارد شده بر فیلم «کفش هایم کو؟» شنیده می شود، شایعه است و امیدوارم مردم به این شایعات توجه نکنند.

وی ادامه داد: درخواست برای اصلاح این فیلم تنها دو دیالوگ و یک پلان بوده و کیومرث پوراحمد مجموع اصلاحات درخواست شده بر فیلم را اعمال کرده و به هیچ عنوان قصد خروج این فیلم از بخش «سودای سیمرغ» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را نداریم.

به گفته وی، نسخه کامل شده این فیلم اول بهمن ماه تحویل دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر می شود.

تهیه کننده فیلم «کفش هایم کو؟» با اشاره به آخرین مراحل فنی این فیلم سینمایی گفت: محمود موسوی نژاد صداگذاری این فیلم سینمایی را به عهده دارد و مراحل تصحیح رنگ نیز در استودیو پیشگامان آریا در حال انجام است.

قائم مقامی با اشاره به عوامل این فیلم سینمایی گفت: در تولید فیلم سینمایی «کفش هایم کو؟» عوامل حرفه ای چون علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی طراح چهره پردازی، فردین خلعتبری آهنگساز، میثم مولایی تدوینگر ما را همراهی کردند. همچنین رضا کیانیان، مجید مظفری، رویا نونهالی، شقایق فراهانی، بهاره کیان افشار، مینا وحید و منصوره وافری نیز از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «کفش های کو؟» توسط کیومرث پوراحمد و فرید مصطفوی نوشته شده است و علی قائم مقامی به عنوان تهیه کننده و مدیر تولید در این پروژه سینمایی حضور داشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها