بازدید سرافراز از شهرک غزالی+عکس

کد خبر: 482865

رئیس رسانه ملی، بیست‌و‌سوم دی در بازدید از «شهرک غزالی» بر استفاده بهینه از تجهیزات و منابع این مجموعه مهم فرهنگی تأکید کرد.

بازدید سرافراز از شهرک غزالی+عکس
تسنیم: محمد سرافراز چهارشنبه گذشته همراه با علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما و جمعی از مدیران خود در شهرک غزالی حضور یافت و از بخش‌های مختلفی چون انتشارات سروش، روزنامه جام جم، انبار گمرک، انبار صوتی تصویری سروش، انبار امانی، استودیو برنامه‌ها، لوکیشن دانشگاه تهران، میدان و خیابان منیریه، لاله‌زار، انبار آکسسوار و انبار لباس بازدید کرد.
بازدید سرافراز از شهرک غزالی
در این بازدید، رئیس رسانه ملی گفت: شهرک غزالی فضای مناسبی برای تصویربرداری پروژه‌های تاریخی، تاریخ تهران قدیم و... است و امروز از لوکیشن آثار تاریخی در حال پخش تلویزیون بازدید کردیم تا ببینیم چه استفاده بهینه‌ای می‌توانیم از این ظرفیت‌ها بکنیم. سرافراز تولید سریال‌های تاریخی را از وظایف رسانه ملی برشمرد و گفت: امیدواریم در آینده با استفاده بهتر از ظرفیت‌های شهرک غزالی سریال‌های باکیفیت‌تری تولید کنیم. رئیس رسانه ملی با تأکید براینکه باید فضاهایی ایجاد کنیم که بشود از این ظرفیت برای سریال‌ها و برنامه‌های مختلف استفاده کرد، گفت: بیشتر دکورهای درحال ساخت این مجموعه فرهنگی ماندگار است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها