پخش سری جدید مسابقه دستپخت از امشب

کد خبر: 506621

در سری جدید مسابقه "دستپخت"، 9 گروه شركت دارند كه هر گروه به مدت 10 روز با هم رقابت می كنند كه این رقابت به‌صورت حذفی خواهد بود.

خبرگزاری میزان: اولین قسمت از سری جدید مسابقه "دستپخت" با تغییراتی در اجرا و زمان پخش امشب ساعت 20 از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در سری جدید مسابقه "دستپخت"، 9 گروه شركت دارند كه هر گروه به مدت 10 روز با هم رقابت می كنند كه این رقابت به‌صورت حذفی خواهد بود. در این مسابقه كه از قرار است از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبكه یك پخش شود، 9 نفر در قالب یك گروه طی 10 روز با یكدیگر رقابت می كنند كه در پایان روز سوم دو نفر حذف می شوند. پایان روز پنجم یك نفر، پایان روز هفتم دو نفر وپایان روز هشتم یك نفر حذف می شود و در در دوروز باقی مانده از 10 روز، 3 نفر با یكدیگر رقابت می كنند تا برنده گروه مشخص شود. برنده هر گروه در فینال این مسابقه كه نوروز 96 پخش خواهد شد با یكدیگر رقابت تنگاتنگی خواهند داشت. قضاوت بین شركت كنندگان هم برعهده داورهای این مسابقه به نام های فرانسوا محمد، كامران سروش، الهه سلامی، معین معینی و جلال زواره است. همچنین برنده هر گروه معادل ریالی امتیاز كسب كرده خود می تواند از محصولات سامسونگ خریداری كند. بعنوان مثال برنده گروه اول كه موفق به كسب 8 هزار امتیاز شده است می تواند معادل 80 میلیون ریال از فروشگاه سامسونگ كالای دلخواه خود را انتخاب كند. برنامه "دستپخت" كاری از گروه اجتماعی شبكه یك سیماست كه به تهیه كنندگی امیر معزی از شنبه تا چهارشنبه از شبكه یك پخش می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها