بازداشت بازیگر آمریکایی طرفدار سندرز +عکس

کد خبر: 511592

بازیگر زن آمریکایی که از هواداران برنی سندرز نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است در تجمع مقابل ساختمان کنگره بازداشت شد.

بازداشت بازیگر آمریکایی طرفدار سندرز +عکس
خبرگزاری ابنا: «رزاریو داوسون» بازیگر آمریکایی که از هواداران «برنی سندرز» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، همراه با ده‌ها تن دیگر در جریان تظاهرات مقابل ساختمان کنگره آمریکا دستگیر شد. صد‌ها تن از معترضان آمریکایی در چند روز گذشته به دعوت جنبش موسوم به "بهار دموکراسی" مقابل ساختمان کپیتال هیل تحصن کردند و از این تعداد ۸۰۰ نفر دستگیر شدند.
بازداشت بازیگر آمریکایی طرفدار سندرز + عکس
جنبش بهار دموکراسی بر این باور است که احزاب ذی‌نفعِ خاصی بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سیطره دارند. معترضان از کنگره آمریکا می‌خواهند قوانینی را که مانعی برای تغییر تصمیم‌های دادگاه عالی در رابطه با قدرت دادن به سرمایه‌داران آمریکایی و تسلط آن‌ها بر سیاست محسوب می‌شود، لغو کند. داوسون نیز در میان معترضانی بود که با در دست داشتن پرچم آمریکا مقابل ساختمان کنگرۀ این کشور تجمع کرده بود.
بازداشت بازیگر آمریکایی طرفدار سندرز + عکس
نیروهای پلیس آمریکا پس از بازداشت این بازیگر و بازجویی از او، وی را به پرداخت جریمه‌ای ۵۰ دلاری محکوم کردند. وی پس از آزاد شدن اعلام کرد: می‌خواستم شخصاً با مردمی که خود را به خطر می‌اندازند ابراز همبستگی کنم و توجه عموم را به این موضوع که به نظرم بسیار مهم است، جلب نمایم.
بازداشت بازیگر آمریکایی طرفدار سندرز + عکس
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها