بازیگرانی که نامشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد +تصاویر

کد خبر: 521375

چند روز پیش خبری مبنی بر دستگیری چند بازیگر و خواننده مطرح ایرانی در یک مهمانی شبانه در خیابان سعادت آباد تهران منتشر شد که بازتاب های فراوانی در شبکه های اجتماعی داشت.

بازیگرانی که نامشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد +تصاویر
پرشین وی: بعضی از خبرگزاری ها و شبکه های پرطرفدار تلگرامی با انتشار نام های اختصاری این چهره ها، باعث ایجاد شائبه هایی در میان مردم شدند که برخی هنرمندان را نیز آزرده خاطر کرد. یکی از نام هایی که تشابه زیادی به یکی از نام های اختصاری منتشر شده داشت، سرکار خانم آرام جعفری بود که حاضر شد در گفتگو با رادیو اکتیو درباره این شایعه و اتفاقاتی که برایش در روزهای اخیر افتاده حرف بزند.
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد +تصاویر
توئیت مهناز افشار درباره خبر دستگیری بازیگران در پارتی گمانه‌زنی‌های مردم در فضای مجازی دربارۀ هویت بازیگران بازداشت شده در یک پارتی ، مهناز افشار را به واکنش واداشت.
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد +تصاویر
پس از اعلام خبر بازداشت هفت بازیگر در یک پارتی شبانه و انتشار ابتدای نام و نام‌خانوادگی آن‌ها بسیاری شروع به گمانه‌زنی درباره هویت این افراد کردند. این موضوع داغ خیلی زود در فضای مجازی نام بازیگرانی که با کلید نام و نام‌خانوادگی هم‌خوانی داشت را برسر زبان‌ها انداخت. از قضا ابتدای نام و نام‌خانوادگی مهناز افشار با یکی از این بازداشت‌شدگان یکسان بود که همین امر سبب شد تا این بازیگر با استفاده از حساب کاربری خود در توئیتر به این موضوع واکنش نشان دهد.
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد +تصاویر
او در این باره در توئیتر نوشت : « یکی از بازداشت شدگان در پارتی شبانه «م.ا» بوده که کارآگاهان دنیای مجازی با رمزگشایی از آن فهمیدند او مهناز افشار است.» او در توئیت دیگری پس از آن به انتقاد از انتشار اسامی افراد به صورت اختصاری پرداخت: « انتشاراسامی افراد به صورت اختصاری که باعث گمانه‌زنی‌های گوناگون و انتشار شایعات می‌شود درست نیست. بهتر نیست یا کامل منتشر شود یا منتشر نشود؟» حسام نواب صفوی: ح.ن من نیستم، از پارتی شبانه هم خبر ندارم پس از اعلام اختصاری نام بازیگرانی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گمانه زنی ها برای شناسایی این افراد در شبکه های اجتماعی بالا گرفت . حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرامش نوشت ح . ن من نیستم .
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد +تصاویر
حسام نواب صفوی با انتشار عکسی از خودش و کامبیز دیرباز در اینستاگرام نوشت : دستگیری هنرپیشه های ایرانی هنوز از هیچ مرجع رسمی اعلام نشده مسلما اگر چنین مطلبی باشد از خبر گزاریهای معتبر و سخنگوی قوه قضاییه اعلام خواهد شد از افرادی که خبر را چاپ میکنند اولا باید موثق باشد . نکته دوم از عباراتی مثل ال ی پ د استفاده نکنند و لااقل یک فیلم و اثر او هم نام ببرند که تمام جامعه هنری زیر سوال نرود ک.د میتواند کامرون دیاز هم باشد .ح.ن هم میتواندحمیرا نتانیاهو باشد ب.ز میتواند بز هم باشددر ضمن بنده نواب صفوی هستم واقعا ح.ن کیست؟؟ من خبری از این ماجرا ندارم در تماسی که با آقای دیر باز داشتم او هم خبری از این ماجرا نداشت در کل اخراجیها حضور نداشتند باقی همکاران در صورت شایعه بودن تکذیب کنند. اگر هم موثق است که امیدوارم نباشد با تشکر .
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد +تصاویر
جزئیات و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد همه این متهمان سرشناس پارتی سعادت آباد باسپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد… همه این متهمان سرشناس پارتی سعادت آباد باسپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد محاکمه شوند. شب جمعه هفته گذشته در باغی ۴۰ هزار متری در منطقه سعادت آباد پارتی مختلطی برپا بود که بخاطر سرو صدای زیاد آن همسایه ها در تماس با پلیس ۱۱۰ آنان را در جریان قرار دادند و ماموران نیز وقتی در مراجعه به این باغ خودرا در برابر پارتی پر از مشروبات الکلی و مواد مخدر دیدند همه شرکت کنندگان را که بیشترشان بخاطر مصرف مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر کوکائین ،اسید و ماری جوانا در شرایط عادی ای نبودند بازداشت کردند. وقتی تجسس ها روی این مردان و زنان متمرکز شد تیم تحقیق لا به لای شرکت کنندگان با ۷ بازیگر سرشناس ،یک خواننده و یک فوتبالیست مطرح پایتخت روبرو شدند. در بین بازیگران ۴نفر زن و ۳ نفر مرد بوده اند و عجیب اینکه ۳ زن بازیگر با همسرانشان در این پارتی شبانه حضور داشتند. پرونده پس از تحقیقات ابتدایی به دادسرای ارشاد ارجاع داده شد. اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد "الف-ح"بازیگر مرد ، "ن-خ"بازیگر زن ، " ک-د "بازیگر مرد، "م-الف " بازیگر زن ، " ح-ن "بازیگر مرد ،" آ-ج "بازیگر زن ، "س-ق"بازیگر زن، " الف-ع "خواننده و " م-م "فوتبالیست تیم مطرح پایتخت درآخرین لحظه ارسال خبرمدیرمسئول سایت رکنا صلاح دانست به دلیل حفظ آبروی شرکت کنندگان اسامی کامل انتشار نیابد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها