بازیگر معروف از رقابت با«شهرزاد» تا«حکم تیر» +عکس

کد خبر: 523632

علی انصاریان فوتبالیست سابق و بازیگر این روزهای تلویزیون و سینما می‌گوید، من سریال ˝آسپرین˝ را رقیب ˝شهرزاد˝ نمی‌دانم، چرا که این کار با سریال شهرزاد کاملا متفاوت است

بازیگر معروف از رقابت با«شهرزاد» تا«حکم تیر» +عکس
هنرآنلاین: علی انصاریان فوتبالیست سابق و بازیگر امروز به زودی با دو فیلم به شبکه نمایش خانگی می‌آید. انصاریان که در کارنامه کاری خود بیش از 10 فیلم را به ثبت رسانده است. با حضور در سریال "آسپرین" به زودی به شبکه نمایش خانگی می‌آید. از سوی دیگر او تله فیلم "حکم تیر" را نیز برای این شبکه آماده پخش کرده است. انصاریان درباره بازیگری و سینما به خبرنگار هنرانلاین گفت: برای خودم بسیار جالب است، آدم‌هایی که من نقش‌شان را بازی کردم یک معرفت و مردانگی دارند که در پایین شهر هنوز این نوع رفاقت‌ها را می‌توان دید. من در پایین شهر تهران بزرگ شده‌ام و خودم طرح این فیلم را برای ساخت دادم چرا که فضا و جنس این نوع زندگی را از نزدیک لمس کرده‌ام و به خوبی می‌شناسم، از سوی دیگر ما با فیلم‌های ایرانی بزرگ شده‌‌ایم و هنوز آن جوانمردی‌ها و قهرمانانش را فراموش نکرده‌ایم.
بازیگر معروف از رقابت با«شهرزاد» تا«حکم تیر» +عکس
وی ادامه داد: ما بزرگ شده این اتفاقاتی هستیم که برای خودم خوب بوده‌اند. فیلم‌ها و یا آدم‌هایی که در زندگی‌ام بوده‌اند برایم قهرمان بودند و همواره تلاش کردم در زندگی قهرمان داشته باشم. اخلاق و رفتار من در این شرایط شکل گرفته و با این فضا غریبه نیستند و سعی می‌کنم در زندگی با آن چیزهایی که راحت هستم پیش بروم. بازیگر فیلم "حکم تیر" درباره قصه این فیلم عنوان کرد: "حکم تیر" در واقع قصه دو برادر است با یک دوست قدیمی که باهم بزرگ شده‌اند؛ اما از یک جایی به بعد مسیر زندگی آنها بر اثر یک اتفاق تغییر می‌کند و روبه روی هم قرار می‌گیرند. انصاریان در پاسخ به این سوال که چرا اغلب نقش‌هایی که ایفا کرده است به نوعی یادآور فیلم‌فارسی‌های گذشته هستند، اظهار کرد: به این دلیل که هنوز هم قصه‌های پایین شهری مخاطب خودشان را دارند، "ابد و یک روز" هم از همین جنس فیلم‌هاست که توانست در جشنواره فیلم فجر غوغا کند. این جنس زندگی را ما همگی لمس کرده‌ایم. من بزرگ شده این اتفاقات هستم. فیلم‌های جدیدی که در آپارتمان بالای شهر دیده می‌شوند با تمام امکانات را دوست ندارم. من در فیلم "هدیه " نقش راننده تاکسی را بازی می‌کنم که برای آن رفتم چند روز و از نزدیک این جنس زندگی را تجربه کردم. وی افزود: به نظر شما چرا سریال" شهرزاد" پر مخاطب است، برای این که هنوز هم یک مثلث عاشقانه از جنس مردم شهر در آن به نمایش درآمد. به نظر من اگر قصه درست به مخاطب داده شود مطمئن باشید که تماشاگر خود را دارد. این قصه‌ها از دل مردم شهر بیرون آمده است. انصاریان همچنین درباره سریال "آسپرین" و نقش خود در این سریال گفت: نقش من در این سریال خیلی خاص است و تاکنون تجربه نکرده‌ام. شما در این سریال آدم جدیدی را می‌بینید که اتفاقاتی برایش می‌افتد که نمی‌خواهد وارد این بازی شود، اما با توجه به آن اتفاقات وارد ماجراهایی می‌شود که باید دید. وی در ادامه با اشاره به این که این سریال پس از سریال موفق "شهرزاد" وارد سینمای خانگی می‌شود عنوان کرد: اینکه "آسپرین" بعد از سریال "شهرزاد" می‌آید از یک سو بسیار خوب است و از سوی دیگر خیلی خطرناک است. چرا که مردم "شهرزاد" را دیده‌اند که یک سریال بسیار موفق بود و به همین جهت کار " آسپرین" در این رقابت بسیار سخت شده است. اما من "آسپرین" را رقیب "شهرزاد" نمی‌دانم، چرا که این کار با سریال "شهرزاد" کاملا متفاوت است و ژانرشان هم با هم تفاوت دارد. کار سختی است که بتوانی مخاطبی را که با شهرزاد عجین شده است به سمت این سریال بکشانی، سطح سلیقه مخاطب با دیدن سریال شهرزاد بالا رفته است و این کار را برای ما بسیار سخت کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها