شعرخوانی اولین وزیر زن کشور در «شیدایی» +تصاویر

کد خبر: 534910

مرضیه وحید دستجردی شب گذشته در برنامه «شیدایی» حضور پیدا کرد و شعری را برای بینندگان خواند.

شعرخوانی اولین وزیر زن کشور در «شیدایی» +تصاویر
خبرگزاری تسنیم: «شیدایی» برنامه‌ای که از اول ماه رمضان در شبکه دو سیما در حال پخش است و موضوعی را پیگیری می‌کند که دغدغه بسیار از جوانان امروزه است، دغدغه‌ای که شاید با کمی رعایت و ساده‌تر گیری خانواده‌ها به راحتی حل می‌شود؛ «ازدواج ساده». شب گذشته به پشت صحنه این برنامه رفتیم، برنامه‌ای که می‌گویند حال جوانان را خوب می‌کند و امید ازدواج را در دلشان شکوفا می‌سازد. به ساختمان شبکه دو سیما رفتیم، ساختمانی چندین طبقه، پله‌ها را دو طبقه از همکف پایین بروید، به راهروی می‌رسید که می‌توان گفت کانون برنامه شیدایی است، چندین قدم که در این راهرو جلو بروید، به وسط راهرو نرسیده، دست راست خود اتاقی را می‌بینید که هم اتاق گریم است و هم اتاق مهمانان، چندین مبل در آن اتاق وجود دارد که مهمانان روی آن می‌نشینند.
برنامه شیدایی
مهمانان پذیرایی شده‌اند و یک به یک برای گریم روی صندلی مخصوص می‌نشینند، نزدیک به زمان پخش می‌شویم، آقای نبهان تهیه‌کننده و مجری بخش صفر عاشقی، نکاتی را روی کاغذ سیاهه می‌کند (هو الطیف) و شروع برگه نگاتش را می‌نویسد، شخصی می‌آید و به نبهان می‌گوید: «چند دقیقه‌ای بیشتر با آنتن فاصله نداریم»، نبهان به شوخی رو به عبدالله روا مجری برنامه می‌کند و می‌گوید: «قابل توجه مجری عزیز برنامه». عبدالله روا مجری برنامه سریع گریم می‌شود و به استودیو می‌رود، از درب اتاق گریم خارج می‌شویم و راهرو را ادامه می‌دهیم، تا جایی که راهرو تمام می‌شود، دست راست دربی است که تابلوی آن نوشته «استودیو 21»، داخل استودیو می‌شویم، برنامه با چهار دوربین روی آنتن می‌رود.
برنامه شیدایی
سقف استودیو شیدایی پر از دستگاه‌های نور است، کارگردان برنامه فریاد می‌زند: «سکوت»، برنامه شروع می‌شود. مجری برنامه از کنار صحنه به جلوی دوربین می‌آید و داستانی از حضرت موسی(ع) و مادر ایشان می‌گوید، وله‌ای پخش می‌شود و بعد از آن بلافاصله خواننده برنامه با لباس محلی روی صحنه می‌آید و ترانه‌ای شاد می‌خواند. مهمانان ویژه برنامه از راه می‌رسد و روی مبل که در صحنه است می‌نشیند. مهمان اول: مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت. ترانه خوانی خواننده محلی تمام می‌شود، مجری برنامه روی صحنه می‌آید و می‌گوید: در حال حاضر شخصی رو به روی من نشسته است که شاید در چند سال گذشته به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم روزی رو به روی وی بنشینم، شخصی که اولین وزیر زن کشور بوده است، دکتر مرضیه وحید دستجردی، مجری با دستجردی خوش و بش می‌کند و شروع به سؤال پرسیدن می‌کند.
برنامه شیدایی
خانم دکتر چرا دستتان بریده است، این اثر آشپزی است یا جراحی؟ این اثر آشپزی است اما ممکن است که چنین اتفاقی هم با تیغ جراحی بیفتد. پس شما آشپزی هم می‌کنید؟ بالاخره من یک مادر هستم و باید آشپزی کنم. من سابقه شما را بررسی کرده‌ام یا درس می‌خوانید یا این که مسئولیت سیاسی داشته‌اید، کی آشپزی یاد گرفته‌اید؟ زمانی بود که مادر بخاطر بیماری نمی‌توانست که آشپزی کند و پخت و پز خانه بر عهده من افتاد، از آنجا بود که آشپزی را یاد گرفتم. در آخر این بخش دستجردی شعر «ای وای مادر» را خواند. ساعت صفر است و محمدنبهان مجری دیگر برنامه برای اجرای این بخش روی صحنه می‌آید، مهمان وی سکینه قاسم‌پور، قهرمان تیراندازی کشور است که سه مدال خود را به حرم امام رضا(ع) تقدیم کرده و از ارادتش به امام رضا(ع) می‌گوید. مجری برنامه می‌خواهد این بخش را به پایان برساند که قاسم پور سخنانش را قطع می‌کند، من امشب می‌خواهم کاری انجام دهم که تا به حال به هیچکس نگفته‌ام، من امشب در برنامه شیدایی سه مدال دیگر خود را به ساحت امام زمان تقدیم کنم، مجری برنامه که در جریان این حرکت نبود شگفت زده می‌شود، در پیان این بخش تندیس شیدایی به خانواده قاسم‌پور تقدیم می‌شود.
برنامه شیدایی
وله‌ای پخش می‌شود و بعد از آن مجری برنامه روی صحنه می‌آید و پیامک‌های مخاطبان را می‌خواند، بعد از آن مجری برنامه دوباره روی صحنه می‌آید و آهنگی محلی می‌خواند، در این برنامه خواننده برنامه در کنار مجری برنامه قرار می‌گیرد و قرعه کشی می‌کنند.
برنامه شیدایی
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها