«درخشش»؛ حکایت زوج گرفتار شده در یک آینه

کد خبر: 536703

فیلمنامه «درخشش» در ژانر وحشت این هفته برای دریافت پروانه ساخت تحویل سازمان سینمایی خواهد شد و در صورت دریافت پروانه ساخت اواخر مرداد ماه فیلمبرداری این فیلم سینمایی آغاز خواهد شد.

«درخشش»؛ حکایت زوج گرفتار شده در یک آینه
خبرگزاری فارس: فیلم ترسناک «درخشش» اواخر مرداد جلوی دوربین خواهد رفت. با پایان یافتن نگارش فیلم سینمایی«درخشش» در ژانر وحشت این فیلم بعد اخذ پروانه ساخت اواخر مرداد ماه جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین کارگردانی این فیلم به تهیه کنندگی موسسه فوژان فیلم به فرید ولی زاده سپرده شد . پیش تولید این فیلم در حال انجام است و سحر وا ثقی بعنوان بازیگر نقش «نسترن» در کنار سایر بازیگران، ایفاگر نقش یکی از کارکتر های اصلی این فیلم خواهد بود.
«درخشش»؛ حکایت زوج گرفتار شده در یک آینه
در این فیلم از گریم و ماسکها ی جدیدو خاصی در نوع ساختار ژانر وحشت استفاده میشود .مدت تقریبی فیلمبرداری این فیلم 30جلسه در یک خانه ویلایی در شمال شهر تهران خواهد بود . روایت «درخشش» راجع به زندگی یک زوج جوان است که در آیینه گرفتار شده‌اند. تا بحال حضور : محسن ملکی بعنوان طراح گریم و چهره پرداز،کیانوش اسلامی:نویسنده،منوچهر صانعی :تدوینگر،نیلوفر اسدی :عکاس،سعید حسینی:مدیر تولید،سعید گلزار :روابط عمومی فوژان ،فرید ولی زاده کارگردان و مجری طرح و موسسه فوژان فیلم بعنوان تهیه کننده در این فیلم مسجل گشته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها