نظر یک کارگردان درباره رئیس تازه بسیج صداوسیما

کد خبر: 554819

مسعود اطیابی درخصوص انتصاب علی فروغی ضمن اشاره به سلامت روحی، انگیزه بالا و اقدامت مثبت گذشته وی گفت: حقیقتا با این انتخاب ها یک نیروی تازه نفس و انرژی تازه به مجموعه صداوسیما دمیده می شود. البته اینها مشروط به پشتیبانی مدیران بالادستی است و اگر بخواهند دست و پای او را ببندند فایده ای ندارد.

نظر یک کارگردان درباره رئیس تازه بسیج صداوسیما
نظر یک کارگردان درباره رئیس تازه بسیج صداوسیما
سرویس فرهنگی فردا: مسعود اطیابی کارگردان مطرح سینما و تلوزیون در خصوص انتصاب علی فروغی به ریاست بسیج رسانه ملی به خبرنگار «فردا» گفت: سلامت روحی ایشان از یک طرف و جوانی و انگیزه بالا برای خدمت از طرف دیگر و اقدامات مثبتی که از ابتدای فعالیت در عرصه فرهنگی تاکنون بر جای گذاشتند می تواند از نکات مثبت حضور ایشان در بدنه ی سازمان صدا و سیما باشد.
به گزارش فردا این کارگردان سینما و تلوزیون در خصوص پیامدهای مثبت حضور چهره های جوان دغدغه مند در صداوسیما گفت: حقیقتا با این انتخاب ها یک نیروی تازه نفس و انرژی تازه به مجموعه دمیده می شود. البته اینها مشروط به پشتیبانی مدیران بالادستی است که اجازه و فرصت کار را برای ایشان ایجاد کنند. همچنین تجربیاتی که ایشان کسب کرده اند میتواند برای شناخت بهتر اوضاع فرهنگی جامعه کمک کند.
وی افزود: در واقع وقتی یک نیروی جوان و تازه نفس را برای یک عرصه مدیریتی انتخاب می کنند اگر بخواهند دست و پای او را ببندند فایده ای ندارد و باید به همراه این انتخاب پشتیبانی کامل از فرد صورت پذیرد تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد و قطعا بدون پشتیبانی کار کردن سخت هست.
اطیابی تصریح کرد: بیشتر چیزی که مدنظر من هست این که مدیران بالا دستی سازمان و ریاست محترم بسیج حمایت های لازم را داشته باشند تا از این انرژی مثبتی که وجود دارد کارهای خوبی ببینیم.
وی در خصوص استفاده از ظرفیت های جوان و خلاق برای پیشبرد بهتر امور گفت: باید از نیروهای جوان و با تجربه در کنار یکدیگر استفاده شود. شاید نیروهای با تجربه به تنهایی کارایی لازم نداشته باشند و در مقابل نیروهای جوان هم بدون مشورت پیشکسوتان نمی توانند موفق باشند. بهتر است که این موارد را یکسویه نبینیم و ان شاءالله از هر دو وجه استفاده شود.
علی فروغی اصل رئیس تازه بسیج صداوسیما
گفتنی است علی فروغی اصل به تازگی با پیشنهاد علی عسکری رئیس رسانه ملی و حکم سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان رییس بسیج صداوسیما منصوب شده است.
وی در دوران تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی دانشگاه امام صادق علیه السلام ، جانشین بسیج دانشجویی این دانشگاه بوده و قائم مقام بنیاد اندیشه های امام در نهاد رهبری در دانشگاه ها، فرمانده پایگاه بسیج، عضویت در شورای معارف صدا و نیز شوراهای عالی فیلم، پویانمایی و شورای عالی کتاب سازمان بسیج مستضعفین را در کارنامه ی فعالیت های فرهنگی و هنری خویش دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها