استقبال هندوانه‌ای لوکاشنکو از بازیگر معروف +عکس

کد خبر: 561320

استیون سیگال بازیگر مشهور آمریکایی و قهرمان ورزش‌های رزمی در سفری به بلاروس، با استقبال آلکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری آن کشور مواجه شد.

استقبال هندوانه‌ای لوکاشنکو از بازیگر معروف +عکس
خبرگزاری مهر: استیون سیگال ۶۴ ساله که به دعوت الکساندر لوکاشنکو به منزل ییلاقی رییس جمهوری بلاروس در شمال شهرمینسک رفت، در مراسمی که به افتخار حضورش ترتیب داده شده بود، از رییس جمهور هندوانه و هویج گرفت. در این مراسم که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها، نشریات و وبسایت‌های اینترنتی یافت، سیگال در باغ با رییس جمهوری قدم زد و محصولات ارگانیک باغ وی را دید و هویج گاز زد.
استقبال هندوانه‌ای لوکاشنکو از بازیگر معروف
استیون سیگال قهرمان فیلم‌های اکشن آمریکایی با موهای سیاه و عینک نازنجی در این مراسم ظاهر شد و از رییس جمهوری هندوانه و هویج دریافت کرد.
الکساندر لوکاشنکو برای خوشامدگویی از زمین هویج برداشت و به سیگال داد و او شروع به گاز زدن و خوردن آن کرد.
استقبال هندوانه‌ای لوکاشنکو از بازیگر معروف
دیدار استیون سیگال که با هندوانه‌ها و هویج‌های اهدایی رییس جمهوری بلاروس همراه شد در برابر دوربین‌های تلویزیونی انجام شد و با انتشار کاربران در شبکه‌های اجتماعی، جنبه طنزآمیزی یافت. در یکی از این تصاویر سیگال دو هندوانه را بغل گرفته است. البته این نخستین سفر بازیگر آمریکایی از اروپای شرقی نیست و وی بارها به روسیه سفر کرده و با پوتین هم دیدار داشته است. الکساندر لوکاشنکو در مراسم برداشت سال پیش محصول در بلاروس میزبان ژرار دوپاردیو بازیگر مشهور فرانسوی بود و مراسم مشابهی را برای این هنرمند ناراضی از سیاست‌های کشورش ترتیب داد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها