«جومانجی» با راکی جلوی دوربین رفت

کد خبر: 565434

کلید فیلمبرداری قسمت تازه اکشن فانتزی «جومانجی» زده شد. از چند سال قبل شایعه و بحث تولید این فیلم در دنیای سینما و رسانه‌های گروهی مطرح بود. از دو ماه قبل بود که موضوع ساخت فیلم جدی شد و در دستور کار کمپانی یونیورسال قرار گرفت. کل صحنه‌های جومانجی تازه در لوکیشن‌های مختلف شهر لس‌آنجلس فیلمبرداری می‌شود.

«جومانجی» با راکی جلوی دوربین رفت
جام جم آنلاین: دواین جانسون، بازیگر ورزشکار سینما که با نام راک هم شناخته می‌شود، نقش اصلی قسمت تازه این کمدی ماجراجویانه را به عهده دارد. او می‌گوید نسخه تازه جومانجی، دنباله‌ای منطقی بر قسمت اول آن است. این قهرمان اکشن سینما شایعه احیای این کمدی فانتزی را در نسخه تازه آن رد می‌کند. مدتی قبل در رسانه‌های گروهی شایع شد که نسخه تازه جومانجی با بازی جانسون به احیای نسخه اصلی می‌پردازد. دواین جانسون در نسخه تازه فیلم در قالب همان کاراکتری ظاهر می‌شود که رابین ویلیامز در نسخه اصلی بازی کرد. بازیگرانی مثل جک بلک، کوین هارت و کارن گیلان هم در نسخه تازه فیلم بازی دارند. جیک کاسدان، کارگردان این کمدی فانتزی است. این فیلمساز می‌گوید تمام تلاش خود را می‌کند تا فیلم تازه، ادای دین خوبی به نسخه اصلی آن باشد.
جومانجی
اما دواین جانسون می‌گوید، داستان نسخه تازه بیشتر از آن که به احیای داستان این نسخه بپردازد، ماجراهای نسخه اصلی را دنبال می‌کند. با وجود این، هنوز کسی اطلاع دقیقی از داستان و ماجراهای نسخه تازه فیلم ندارد و جانسون هم توضیحی در این ارتباط نمی‌دهد. به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، منتقدان سینمایی از نسخه اصلی فیلم که سال 1996 اکران عمومی شد، به عنوان یک کالت کلاسیک سینما یاد می‌کنند. رابین ویلیامز، کمدین سرشناس در داستان این فیلم به یاری دو بازیگر کوچکی می‌آید که هنگام یک بازی عجیب و غریب، شاهد زنده شدن کاراکترهای آن بازی هستند. این بازی که جومانجی نام دارد، باعث می‌شود تا انواع و اقسام حیوانات زنده شده و از دل بازی بیرون بیایند. حضور این حیوانات کوچک و بزرگ و جورواجور، حوادث بانمکی خلق می‌کند و شهر را در وضعیت اضطراری قرار می‌دهد. جلوه‌های ویژه نقش بسیار مهمی در داستان فیلم دارد و بدون آن، جومانجی فیلمی ناقص به نظر می‌رسد. جیک کاسدان می‌گوید فناوری‌های جدید رایانه‌ای به او و همکارانش کمک می‌کند تا در مقایسه با نسخه اصلی، صحنه‌های فانتزی و خیالی زیباتری خلق کنند. نسخه جدید این کمدی اکشن فانتزی برای نمایش عمومی در 28 جولای 2017 آماده می‌شود. همزمان با تولید این نسخه، گروهی از منتقدان سینمایی نسبت به تولید آن موضعگیری کرده‌اند. آنها با یاد کردن از رابین ویلیامز متوفی و این که جومانجی یکی از بهترین کارهای هنری او بوده، نگرانی خود را از ناکام ماندن نسخه تازه ابراز می‌کنند. این گروه از منتقدان نگران آن هستند که نسخه تازه نتواند موفقیت نسخه اصلی را تکرار و خاطره خوش آن نسخه را خدشه‌دار کند. دواین جانسون در حالی بازی در جومانجی تازه را شروع کرده که تازه از بازی در قسمت هشتم مجموعه فیلم اکشن و ورزشی «سریع و آتشی» فارغ شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها