گریمور «مشکل گیتی»: نخواستم شوی «گریم» راه بیندازم

کد خبر: 566746

مهری شیرازی گفت: فیلم سینمایی «مشکل گیتی» در گریم طراحی واقعی و رئالی دارد که با توجهبه قصه‌اش فکر می‌کنم به فروش خوبی برسد.

گریمور «مشکل گیتی»: نخواستم شوی «گریم» راه بیندازم
خبرگزاری فارس: مهری شیرازی درباره آثار در حال اکرانش گفت: یکی از فیلم‌های سینمایی که فیلمبرداریش سال گذشته به پایان رسید و من طراحی گریم آن را بر عهده داشتم، «صله سحر» بود که کارگردانی‌اش فرزین مهدی‌پور بر عهده داشت. بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، مریم معترف و ماه‌چهره خلیلی در آن ایفای نقش می‌کردند. فیلم دیگری که در نوبت اکران است، «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی است که در این فیلم هم حمید فرخ‌نژاد و رؤیا نونهالی ایفای نقش می‌کردند. در ادامه این کارهایم مسئله تدریس را نیز همواره داشته‌ام تا به دیگر جوانان بتوانم این تجربه‌های خودم را انتقال دهم.
مشکل گیتی
مهری شیرازی طراح گریم
شیرازی درباره فیلم سینمایی «مشکل گیتی»‌، گفت: این فیلم سینمایی یک فیلم واقعی «رئال» بود و فکر می‌کنم به فروش خوبی هم خواهد رسید. شخصاً کار کردن در فضاهای رئال و واقعی را دوست دارم و الزاماً برای نشان دادن توانایی‌های یک چهره‌پرداز به نظرم نباید به سراغ طراحی های عجیب و غریبی رفت که هیچ نیازی به وجود آن در فیلمنامه احساس نمی‌شود. وی در ادامه افزود: هیچ وقت نخواستم شوی گریم راه بیندازم. این در حالی است که متأسفانه گریم ما به این سمت و سو رفته است که برخی کار خود را شو می‌کنند. به نظرم این طور طراحی‌های غیر ملزوم خودنمایی خود افراد است. به یاد ندارم هیچ زمان برای اینکه بگویم من فلان توانایی‌ها را دارم کاری خارج از آنچه که فیلمنامه بخواهد انجام می‌دهم.
مشکل گیتی
فیلم سینمایی «مشکل گیتی»
او درباره نحوه کار کردنش با بازیگران چهره و شناخته شده همچون حمید فرخ‌نژاد و رؤیا نونهالی، گفت: اصولاً هر طراحی روشی برای رسیدن به آنچه که می‌خواهد در نظر دارد من هم با کارگردان صحبت می‌کنم و نکته‌ای که به نظرم مهم است این است که بازیگر باید در لباس و طراحی گریم خود احساس راحتی داشته باشد. اگر این احساس راحتی به وجود نیاید پروژه لطمه بزرگی خواهد خورد. خوشحالم که با بازیگرانی همچون فرخ‌نژاد و رؤیا نونهالی کار کردم، مخصوصاً خانم نونهالی که گریم و چهره‌پردازی را می‌شناسند و این به ما کمک می‌کند. همواره مردم ما بهترین داورها هستند و می‌توانند هنگام دیدن یک فیلم نظرات خود را نسبت به بخش‌های مختلف یک اثر بدهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها