بازیگر هالیوودی وارد دنیای جادوگرها شد +تصاویر

کد خبر: 585541

جانی دپ بازیگر سرشناس سینمای هالیوود و جهان به جمع بازیگران فیلم "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها 2" پیوست.

بازیگر هالیوودی وارد دنیای جادوگرها شد +تصاویر
خبرگزاری میزان: "جانی دپ" بازیگر سرشناس سینمای هالیوود و جهان به جمع بازیگران فیلم "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها 2" پیوست.
جانی دپ
این فیلم با نام اصلی "Fantastic Beasts and Where to Find Them" نسخه ابتدایی خود را به زودی در شرف اکران دارد و در همین حین اخباری مبنی بر تولید سری دوم تا پنجم آن نیز به گوش می رسد. بنا به آخرین اخبار علاوه بر "ادی ردمایر" و "زوئی کراویتز" که در نسخه اول حضور داشتند، "جانی دپ" ستاره سینمای هالیوود به بازیگران این فیلم در نسخه دوم اضافه شد.
جانی دپ
"جی کی رولینگ" سرشناس ترین فیلمنامه نویس فانتزی جهان و خالق شخصیت مشهور "هری پاتر" نگارش هر سه نسخه این فیلم را بر عهده دارد و به گفته خود تا نسخه پنجم این فیلمنامه را به نگارش در خواهد آورد. "دیوید یتس" همچون نسخه ابتدایی، کارگردانی نسخه دوم فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت اما هنوز در خصوص نسخه های بعدی از سوی کمپانی "وارنر بروس" صحبتی با وی نشده است.
جانی دپ
نسخه اول فیلم "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" 18 نوامبر 2016 در سینماهای امریکای شمالی اکران خواهد شد. در سال 1926 ، نیوت اسکمَندِر (ادی ردمین) پس از تکمیل سفرهای تحقیقاتی‌اش برای نگارش کتاب جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها، برای توقفی کوتاه وارد نیویورک می‌شود اما بر اثر اشتباه ناخواسته‌ی یک بی‌جادو (اصطلاح آمریکایی برای افرادی که جادوگر نیستند) به نام جیکوب کوالسکی (دن فوگلر)، تعدادی از موجوداتی که درون چمدان وی هستند در شهر آزاد شده و روابط جامعه‌ جادوگری و غیرجادوگری را دچار بحران می‌کند.
جانی دپ
ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، کارمن اجوجو، فیث وود-بلگارو، جان ویت و ران پرلمن در نسخه اول این فیلم به ایفای نقش می پردازند. هنوز زمان دقیق اکران نسخه دوم اعلام نشده اما مشخص است که این فیلم در سال 2018 اکران خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها