تهیه کننده قاتل اهلی:کیمیایی به پولاد رانت می‌دهد

کد خبر: 622900

پس از ورود پرویز پرستویی به درگیری میان تهیه‌کننده و کارگردان «قاتل اهلی» و بالا گرفتن کار، تهیه‌کننده «قاتل اهلی» معمای درگیری‌ها و حواشی این فیلم را در یک نشست خبری برای اهالی رسانه رمزگشایی کرد.

روزنامه خراسان: پس از ورود پرویز پرستویی به درگیری میان تهیه‌کننده و کارگردان «قاتل اهلی» و بالا گرفتن کار، تهیه‌کننده «قاتل اهلی» معمای درگیری‌ها و حواشی این فیلم را در یک نشست خبری برای اهالی رسانه رمزگشایی کرد. به گزارش تسنیم، منصور لشکری قوچانی جنجال و حاشیه‌های پیش‌آمده برای فیلم «قاتل اهلی »را خطری بزرگ برای فیلم دانست و با گلایه از یادداشت کیمیایی گفت: «وقتی بازیگری قرارداد را سفید امضا می‌کند چطور می‌توانیم به او بگوییم به خاطر پول در پروژه حاضر شده است؟ بارها با کیمیایی تماس گرفتیم تا با ایشان جلسه مشترک بگذاریم و اگر پرستویی نبود این فیلم کلید نمی‌خورد.» لشکری قوچانی بابیان این‌که پرداخت دستمزد عوامل فیلم بر عهده تهیه‌کننده است، از کیمیایی خواست اگر طلبی دارد به خانه سینما شکایت کند نه این‌که موضوع را به رسانه‌ها بکشاند.
لشکری قوچانی با انتقاد از حضور پولاد کیمیایی در فیلم «قاتل اهلی»، قبول حضور او را، خواهش پرستویی عنوان کرد.وی پولاد کیمیایی را تنها بازیگری معرفی کرد که قرارداد را سفید امضا نکرده و به چک‌وچانه در قبال رقم قرارداد پرداخته است.لشکری قوچانی 6نفر ازجمله حافظ ناظری، اشکان خطیبی و پژمان بازغی را نامزدهای نقشی که پولاد کیمیایی آن را بازی کرده بود عنوان کرد.
تهیه‌کننده «قاتل اهلی» یکی از درونمایه های اصلی فیلم‌هایش را مبارزه بارانت خواری و آقازادگی دانست و از این‌که کیمیایی بارانت پسرش را در فیلم‌ها شرکت می‌دهد ابراز ناراحتی کرد و این موضوع را سبب خارج شدن چند تهیه‌کننده فیلم‌های کیمیایی از عرصه سینما دانست. وی حضور پولاد کیمیایی را حتی در هنگام فیلم‌نامه‌نویسی نیز مؤثر دانست و گفت: «پس‌ازآن که دو ماه روی فیلم‌نامه کارکرده بودیم یک روز پولاد آمد و در مورد قصه اظهارنظر کرد. این اظهارنظر باعث رنجش خاطر یکی از نویسندگان شد ولی به احترام کیمیایی با آن نویسنده قطع همکاری کردم.» وی تصریح کرد: «بهرام دهقانی فیلم را بر اساس فیلم‌نامه تدوین کرده بود و کیمیایی پس از تماشا آن را بسیار پسندید. سپس به سفر رفت و زمانی که از سفر برگشت پولاد گفت پدرش می‌خواهد سکانس‌هایی به این فیلم اضافه شود.» لشکری قوچانی یکی از تفاهم‌های میان خود و کیمیایی را محتوای فیلم دانست که قرار بود زنگ خطری برای اوضاع جامعه باشد. این زنگ خطر به رنجی که اقشار ضعیف در پی فساد اقشار بالاتر تحمل می‌کنند اشاره می‌کند. تهیه‌کننده «قاتل اهلی»یکی دیگر از موارد مطرح شده در صحبت‌هایش با کیمیایی را ارائه فیلم‌نامه ای در راستای معرفی افراد نفوذی در نظام دانست و گفت دیگر خواسته‌ام از کیمیایی بیشتر کردن جذابیت‌های بصری بود چون کیمیایی به‌عنوان یک رمان‌نویس به دیالوگ علاقه بیشتری دارد.
لشکری بابیان این‌که نسخه کارگردان 119 دقیقه بدون محاسبه زمان تیتراژ است، اظهار کرد: «کیمیایی می‌خواست از فیلم 35 برای فیلم‌برداری استفاده کنیم. وقتی گفتیم برای این کار 100 حلقه فیلم نیاز داریم گفت کار من پرتی ندارد، ولی الان من 21 ساعت راش دارم! »لشکری قوچانی با تأکید بر این‌که نمی‌گذارد به فیلم ضربه بخورد، نسخه اکران را نسخه‌ای دانست که حیثیتش را حفظ خواهد کرد. وی در عین حال که کیمیایی را بسیار باهوش و خلاق می داند، ذهن او را آشفته توصیف کرد و یکی از وظایف خود را مدیریت این ذهن دانست و از افراد کنار کیمیایی که باعث حاشیه‌سازی می‌شوند انتقاد کرد. لشکری قوچانی بیان کرد: «زمان فیلم‌برداری از یک مقطعی کیمیایی از فیلم‌نامه خارج شد. پرستویی نیز سکانس خود را بر اساس فیلم‌نامه بازی کرد و رفت ولی چون بازی پولاد بر اساس فیلم‌نامه انجام نشد عصبانیت پرستویی را در پی داشت.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها