۷ شوخی با نمک فیلم کارگردان طنز ممیزی شد! +عکس

کد خبر: 624814

کارگردان فیلم :"خوب، بد، جلف" گفت: من هیچ وقت سینمای اجتماعی و تلخ را تکذیب نمی کنم و از همه دوستان هم قدردانی می کنم اما به نظرم مردم بیرون سینما به اندازه خودشان مشکل دارند و چه بهتر که به سینما بیایند و کمی شاد شوند و بخندند.

۷ شوخی با نمک فیلم کارگردان طنز ممیزی شد! +عکس
خبرگزاری میزان: پیمان قاسم خانی کارگردان فیلم "خوب، بد، جلف" در خصوص کیفیت این اثر گفت: این فیلم را در حد توانم ساختم. بدون شک بسیار بهتر از این هم ممکن بود و این را خودم هم می دانم و همین که دوستان گفتند حالمان در سالن خوب شد اتفاق خوبی است و من را راضی می کند و بقیه اش زیاد مهم نیست.
قاسمخانی
وی در مورد ممیزی های اعمال شده این فیلم افزود: 7 شوخی از این فیلم مشمول ممیزی شد که با نمک بودند و کمی دلم می سوزد که الان در فیلم نیستند. نویسنده فیلم "سن پطرزبورگ" فیلم اصلی اش را فیلم بعدی خواند و تصریح کرد: فیلم بعدی ام فیلم جدی نیست بلکه کمدی تلخ است. بعد از ساخت این فیلم فهمیدم در کارگردانی چه کارهایی را نباید انجام دهم و همین عاملی شد تا فیلم بعدی را درست بسازم و در آن فیلم منتظر شگفتی باشید. این فیلم را با توجه به برنامه های انجام شده 4 سال آینده می سازم.
قاسمخانی
قاسم خانی با تاکید بر ساخت آثاری در ژانر کمدی خاطر نشان کرد: من هیچ وقت سینمای اجتماعی و تلخ را تکذیب نمی کنم و از همه دوستان هم قدردانی می کنم اما به نظرم مردم بیرون سینما به اندازه کافی خودشان مشکل دارند و چه بهتر که به سینما بیایند و کمی شاد شوند و بخندند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها