کارگردان «خفه گی»: ریسک کردم! +عکس

کد خبر: 626018

کارگردان فیلم "قرمز" گفت: من سعی کردم فیلمم را در قاعده ژانر بسازم و کاری را که می خواستم به سرانجام رساندم. فیلم خفه گی در قاعده ژانر است و من از اول می دانستم که دقیقاً چه کاری انجام می دهم.

کارگردان «خفه گی»: ریسک کردم! +عکس
خبرگزاری میزان: فریدون جیرانی کارگردان فیلم "خفه گی" حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خصوص نقش تجربه در این فیلم گفت: من 65 سال دارم و کارگردان جوانی نیستم که تجربه کنم و دلیل حضورم در بخش هنر و تجربه را نمی دانم. وی ادامه داد: یک روز از بخش هنر و تجربه با من تماس گرفتند و گفتند فیلم شما آخرت و عاقبت هنر و تجربه است. در آن لحظه نخندیدم اما ته دلم خنده ام گرفت که در این سن به من می گویند که فیلمت در بخش هنر و تجربه است.
کارگردان خفه گی
کارگردان فیلم "قرمز" درباره وجود ژانر در این اثر افزود: من سعی کردم فیلمم را در قاعده ژانر بسازم و کاری را که می خواستم به سرانجام رساندم. فیلم خفه گی در قاعده ژانر است و من از اول می دانستم که دقیقاً چه کاری انجام می دهم. فریدون جیرانی با اشاره به ریسک پذیر بودن خود خاطرنشان کرد: من ریسک ساختن چنین فیلمی را انجام دادم اما نه به خاطر اینکه در سینمای هنر و تجربه قرار بگیرم بلکه نیت اصلی من ساحت فیلمی متفاوت بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها