بازیگر «در پناه تو»: به دلیل فوت مادرم کمتر کار کردم +عکس

کد خبر: 628911

یک بازیگر تلویزیون درباره پیشنهادهای کاری عنوان کرد که امیدوار است فرصت های خوبی برایش پیش بیاید چراکه اگر بازیگران کاری نداشته باشند تحت فشارهای روحی و روانی قرار می گیرند.

بازیگر «در پناه تو»: به دلیل فوت مادرم کمتر کار کردم +عکس
خبرگزاری مهر: معصومه کریمی بازیگر سریال‌های تلویزیونی با اشاره به درگذشت چند هنرمند در یک سال اخیر و یادآوری حقانیت مرگ گفت: بعد از رفتن افراد این حسرت برای ما به جا می ماند که چرا در زمان حیات به درستی قدر آنها را ندانسته‌ایم.
معصومه کریمی معصومه کریمی
وی ادامه داد: حتی کسانی که پدر، مادر و یا عزیز خود را از دست داده اند نیز بیان می کنند که حس حضور آنها را در زمان حیات به درستی درک نکرده اند و این مساله ما را آزار می دهد. با این حال ما باید بدانیم که مرگ حق است و برای همه پیش می آید. از نقاط ضعف یکدیگر بیشتر چشم پوشی کنیم این بازیگر درباره قدردانستن حضور هنرمندان که باید قبل از مرگ آنها باشد، یادآور شد: هنرمندان به این دلیل که برخورد بیشتری با مردم دارند و تصاویر و فیلم هایی از آنها ثبت می شود زنده و جاودانه هستند اما باز هم رفتن شان برای آنها که باقی می مانند نوعی حسرت را به جا می گذارد. انسان همیشه در خسران زندگی می کند و ما کمتر قدر لحظه ها را درک می کنیم. بازیگر سریال «در پناه تو» در ادامه بیان کرد: مرگ قسمت آدم هاست اما ما می توانیم بهتر زندگی کنیم و یکدیگر را بیشتر دوست داشته باشیم. ما می توانیم از نقاط ضعف یکدیگر بیشتر چشم پوشی کنیم و به هم فضا و مجال بدهیم که همه بتوانیم در کنار یکدیگر معاشرت خوبی داشته باشیم و خاطرات بهتری برای هم رقم بزنیم. زمانی که کاری نداشته باشیم فشارهای روحی و روانی بسیاری داریم وی با اشاره به حسن جوهرچی که چندی پیش درگذشت عنوان کرد: همه ما که در سریال «در پناه تو» حضور داشتیم مثل خانواده بودیم و زنده یاد جوهرچی نیز مثل برادر من بود و او زمانی در سخنانی بیان کرده بود «از زمین خوردن یکدیگر خوشحال نشویم» همه ما دل شکسته هستیم و زمانیکه چنین جملاتی می شنویم احساس می کنیم چقدر درست هستند. بازیگر «زیر آسمان شهر» در بخش دیگری از سخنانش درباره حضور کمرنگش در تلویزیون بیان کرد: من از حدود چهار سال پیش به این دلیل که مادرم از دنیا رفت مقطعی را در تلویزیون نبودم و ذهنم درگیر فقدان وی شد. امسال اما سریال «دوردست ها» را داشتم و اپیزودهای کوتاهی را هم با داوود بیدل کار کردم. وی در پایان گفت: خودم کمی هم دقت دارم کارهای خوبی داشته باشم و امیدوارم پیشنهادها و فرصت های خوب پیش بیاید. به هرحال بازی برای ما به جز معاش دلیلی بر زندگی هم هست و زمانی که کاری نداشته باشیم فشارهای روحی و روانی بسیاری داریم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها