همه چیز در مورد امیر تاجیک خواننده ایرانی

کد خبر: 678300

امیر تاجیک متولد ۸ شهریور ۱۳۴۷ در تهران و خواننده ایرانی است.

همه چیز در مورد امیر تاجیک خواننده ایرانی
سرویس فرهنگی فردا: امیر تاجیک (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۴۷ در تهران) هنرپیشه و خواننده ایرانی است. امیر تاجیک در رشتهٔ مهندسی طراحی صنعتی تحصیل کرده است.او فارغ التحصیل رشته مهندسی طراحی صنعتی از بورسیه دانشگاه انقلاب اسلامی لویزان است ده سال در بخش مهندسی قطعات پرواز صنایع هواپیمایی کار کرده و از ساخته‌ های آنها الان در سپاه تولید می‌شود اولین موتور جتی که در ایران تولید شد، بچه‌ های مهندسی قطعات پرواز صنایع هواپیمایی کار کردند و محفظه احتراق آن را امیر تاجیک طراحی کرده است.
تاجیک خواننده‌ای که با ترانه «زیر آسمون شهر» به شهرت رسید و او را می‌توان به نوعی در زمره خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ ایرانی پس از انقلاب اسلامی به حساب آورد.
همه چیز در مورد امیر تاجیک میهمان خندوانه
امیر تاجیک و خواندن سرود رسمی تیم ملی امیر تاجیک توسط فدراسیون فوتبال ایران برای خواندن سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان انتخاب شد و برای این رقابت‌ها دو آهنگ ارائه داد. همچنین از امیر تاجیک به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای خواندن سرود رسمی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۴ نیز یاد می‌شد که البته این سرود به احسان خواجه امیری واگذار شد. امیر تاجیک و حضور در برنامه‌های تلویزیونی امیر تاجیک بار‌ها به عنوان خواننده در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما نظیر روز از نو، عشق من ایران من، سفر بخیر، مثلث، ساعت ۲۵ و … حاضر شده است و به نوعی امیر تاجیک از این حیث رکوردار محسوب می‌شود. برگزاری کنسرت به نفع جانبازان توسط امیر تاجیک امیر تاجیک پس از عیادت با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، در گفتگویی برای برگزاری کنسرتی در حمایت از این جانبازان اعلام آمادگی کرد. آلبوم‌های امیر تاجیک
امیر تاجیک پس از مطرح شدن، آلبوم‌های زیر آسمون شهر و همکلاسی را منتشر کرد، و پس از وقفه‌ای طولانی در سال ۱۳۹۱ آلبوم زندگی را روانه بازار کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها