آزادی ٥٠٠ زندانی در برنامه «ماه عسل»

کد خبر: 684087

پس از کمپین محسنین اتفاق بزرگ نیکوکارانه دیگری با خواست احسان علیخانی از مردم صورت گرفت و آن آزادی ٥٠٠ زندانی با جمع آوری ٢ میلیارد و پانصد هزار تومان در ماه عسل بود.

خبرگزاری فارس،:شب گذشته احسان علیخانی میزبان دو زن بود که به همراه فرزندانشان پا به صحنه این برنامه گذاشتند و از روزهایی گفتند که حتی غذا برای خوردن نداشتند و حمایت چند تن از نیکوکاران که به واسطه ماه عسل و طرح محسنین در سال گذشته این دو خانواده را به سرپرستی مالی گرفتند باعث سامان بخشی زندگی و وضعیت مالی شان شد. محسنین سال گذشته با مشارکت میلیونی مخاطبان ماه عسل بزرگ ترین کمپین نیکوکاری کشور شد و این درحالی است که امسال هم احسان علیخانی در روز جمعه و شنبه از مخاطبان برنامه خواست که برای کمک به زندانیان جرائم غیر نقدی و قتل غیرعمد کمک کنند.
درنتیجه شب گذشته علیخانی از رخداد اتفاقی ویژه که از مردم در ماه عسل خواسته شده بود گفت و عنوان کرد که ٢میلیارد و پانصد تومان برای زندانیان جمع آوری شده است و در این باره گفت: دست بوس شما هستم برای جمع آوری ٢ میلیارد و پانصد تومان که در دو روز و صدقه سر شما و به حرمت میلاد امام حسن مجتبی اتفاق افتاد.
حکم آزادی ٥٠٠ زندانی قطعی شده و در دل آنها آدمی بود که به خاطر ٢ میلیون و پانصد تومان از سال ٨٩ زندانی بوده و حالا آزاد شده است برای همین میخواهم بگویم خیلی مهربان و بامحبت هستید و دوباره با نفس شما توانستیم یک اتفاق خیر و بزرگ را رقم بزنیم. ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی هر روز حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما پخش میشود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها