اولین تصاویر انیمیشن سینمایی «دزد رویاها»

کد خبر: 685678

روانبخش صادقی بیان کرد: ساخت این تیزر در مرحله انیمیت و متحرک سازی است و تا ۲ هفته آینده آماده می شود. استارت ساخت فیلم انیمیشن با توجه به اینکه قرار است این پروژه به صورت مشترک میان ایران و ایتالیا ساخته می شود، بعد از توافق های نهایی با طرف ایتالیایی زده می شود.

اولین تصاویر انیمیشن سینمایی «دزد رویاها»
خبرگزاری مهر: کارگردان و تهیه کننده انیمیشن «دزد رویاها» از آماده شدن اولین تیزر این پروژه خبر داد و تعدادی از تصاویر اولیه این انیمیشن را منتشر کرد. روانبخش صادقی کارگردان انیمیشن سینمایی «دزد رویاها» گفت: «دزد رویاها» در حال حاضر در آخرین مراحل پیش‌تولید قرار دارد و می توان گفت کانسپت ها و فضاسازی های این پروژه در حدی طراحی شده است که می دانیم دقیقا از این پروژه چه می خواهیم.
وی ادامه داد: پیش تولید انجام شده بیشتر در بخش فکری بوده تا بدانیم دقیقا چه قدم هایی را برای طراحی و اجرایی شدن برنامه برداریم. همچنین طراحی مراحل استوری برد اولیه کار تمام شده و روی استوری برد بازنویسی فیلمنامه نیز در حال انجام است. مدیرعامل «آسیفا» در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه بخشی از ایده های تصویری فیلم که در فیلمنامه وجود ندارد نیز در حال طراحی است، توضیح داد: سعی کرده ایم در ابتدای کار یک تیزر مناسب از کار طراحی و تولید کنیم تا در هنگام پرزنت کردن انیمیشن طرف مقابل بداند که چه کیفیتی از کار ارائه می شود. وی بیان کرد: ساخت این تیزر در مرحله انیمیت و متحرک سازی است و تا ۲ هفته آینده آماده می شود. استارت ساخت فیلم انیمیشن با توجه به اینکه قرار است این پروژه به صورت مشترک میان ایران و ایتالیا ساخته می شود، بعد از توافق های نهایی با طرف ایتالیایی زده می شود. صادقی در پایان گفت: بخشی از «دزد رویاها» در ایران و بخشی دیگر در ایتالیا ساخته می شود، همچنین در تلاش هستیم از تجربه و سابقه هنرمندانی که دست به تولید انیمیشن های سینمایی می زنند، استفاده کنیم. من تمام تلاش خود را می کنم تا از فاکتورهای مناسب این آثار استفاده کنم. تا امروز خلاصه داستانی از این انیمیشن سینمایی منتشر نشده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها