دیدار بازیگر زن مشهور با پوتین برایش دردسر شد! +عکس

کد خبر: 694363

دادگاه تجدیدنظر شهر «تریسته/Trieste» (شمال شرقی ایتالیا) روز جمعه این هنرپیشه 62 ساله را به دلیل دروغگویی و ارائه نسخه جعلی درباره بیماری خود برای طفره رفتن از یک تعهد کاری و سفر به سنت پترزبورگ برای دیدار با پوتین به مجازات حبس تعلیقی و پرداخت 570 دلار جریمه متهم کرده است.

دیدار بازیگر زن مشهور با پوتین برایش دردسر شد! +عکس
خبرگزاری ایرنا: دادگاهی در ایتالیا «اورنلا مونتی» هنرپیشه زن مشهور این کشور را به دلیل شرکت در ضیافت شام با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، به شش ماه حبس تعلیقی و پرداخت جریمه محکوم کرد.
خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گزارش داد: دادگاه تجدیدنظر شهر «تریسته/Trieste» (شمال شرقی ایتالیا) روز جمعه این هنرپیشه 62 ساله را به دلیل دروغگویی و ارائه نسخه جعلی درباره بیماری خود برای طفره رفتن از یک تعهد کاری و سفر به سنت پترزبورگ برای دیدار با پوتین به مجازات حبس تعلیقی و پرداخت 570 دلار جریمه متهم کرده است.
مونتی
طبق دستور دادگاه، مجازات حبس این هنرپیشه در صورت پرداخت 34 هزار دلار جریمه به سالن نمایشی که وی قرار بوده در دسامبر 2010 در آن ایفای نقش کند، به تعلیق در خواهد آمد.
این هنرپیشه به بهانه بیماری و ناتوانی برای حضور در صحنه نمایش، از شرکت در این برنامه خودداری کرد. موتی گفته است که قادر به پرداخت 34 هزار دلار به عنوان خسارت به سالن مذکور نیست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها