بازیگر «حرمله»: دیگر نمی‌شود فیلم‌ها را در کنار خانواده دید

کد خبر: 723108

بازیگر نقش "حرمله" گفت: اگر در جمعی خانوادگی به تماشای فیلم های در حال اکران بنشینم از دیدن این آثار شرم می‌کنم. سینمای ما چرا و به چه علت به این سمت رفته و به چه بهایی جذب مخاطب می‌کند و میلیاردی می‌فروشد؟.

بازیگر «حرمله»: دیگر نمی‌شود فیلم‌ها را در کنار خانواده دید
خبرگزاری میزان: انوش معظمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به نامناسب بودن فیلم‌های در حال اکران گفت: واقعیت اینکه من اکثر آثار سینمایی را مشاهده می‌کنم و گاهی اوقات در تماشای برخی از فیلم‌ها به خودم می‌گویم که نمی‌توان در کنار خانواده این فیلم را تماشا کرد.
انوش معظمی بازیگر نقش حرمله
وی در همین راستا ادامه داد: یعنی اگر در جمعی خانوادگی بنشینم از دیدن این آثار شرم می‌کنم. سینمای ما چرا و به چه علت به این سمت رفته و به چه بهایی جذب مخاطب می‌کند و میلیاردی می‌فروشد؟ بازیگر نقش حرمله در سریال مختارنامه روشنفکرمعابی را مشکل این روزهای هنر خواند و تاکید کرد: شاید برخی روشنفکرانه به موضوع نگاه می‌کنند و خودشان را با دنیای غرب مقایسه می‌کنند که به فرض مثال ما عقب افتاده‌ایم و آنها پیشرفته‌اند. اما نباید یادمان برود که ما باید به ارزش‌های اخلاقی خودمان پایبند باشیم. چرا باید همیشه چشم به غرب بدوزیم و خودمان را عقب افتاده بدانیم.
انوش معظمی بازیگر نقش حرمله
وی رواج فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ی معاند را دشمن اصلی بنیان خانواده دانست و ادامه داد: سرعت بالا در اطلاعات، اینترنت‌زدگی و فضای مجازی اتفاقات بسیار مخربی را برای ما به همراه داشته است. آمارهای تاسف‌ برانگیزی که در جامعه منتشر می‌شود از قبیل روابط ناسالم، طلاق و غیره از همین فیلم‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی ناشی می‌شود. معظمی مطالعه و تفکر درست را راه حل این مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از روشنفکر نماهای ما تنها با چند پست و پیام اینترنتی مجاب شده‌اند و پشت شعارهایشان هیچ تفکر و مطالعه‌ای نیست. این واقعاً ناراحت کننده است. من هم با این کلمه موافقم که ابتذال به شدت سینما را فرا گرفته است. این ربطی به تئاتری بودن من ندارد و اتفاقی است که به راحتی در سینما قابل روئیت است. ما باید و باید که با مطالعه و تفکر درست مسائل پیرامون هنر و فرهنگ کشور را رصد و واکاوی نماییم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها