بازگشت دوباره «صبح بخیر ایران» با صدای «رستاک»

کد خبر: 737030

برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» از شنبه ۲۹ مهر از شبکه یک روی آنتن می رود.

خبرگزاری مهر: علی هنرور تهیه کننده و کارگردان برنامه «صبح بخیر ایران» اظهار کرد: سری جدید این برنامه از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح دارد.

وی درباره آیتم های برنامه گفت: «صبح بخیر ایران» برنامه ای کاملا صبحگاهی همراه با شور و اشتیاق بامدادی و همه آیتم ها این برنامه کوتاه است و تلاش کردیم زیاد دنبال حاشیه ها نرویم و حاشیه سازی هم نکنیم.

هنرور عنوان کرد: موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید صبح بخیر ایران است و از مصاحبه های طولانی و گفتگو محور خسته کننده پرهیز می کنیم.

تهیه کننده «صبح بخیر ایران» درباره بخش های سری جدید این برنامه بیان کرد: پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی و گردشگری، آشپزی، روانشناسی و ادبی و فرهنگستان از جمله بخش های این برنامه هستند.

هنرور زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح الی ۸ عنوان کرد و افزود: بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص پخش می شود همچنین در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور از جمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می شود. اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و حسن زاده مجریان برنامه «صبح بخیر ایران» هستند که بخش ها و آیتم های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان اجرا می کنند.

هنرور گفت: گروه «رستاک» تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام «صبح بخیر ایران» خوانده اند.

وی در پایان گفت: به مروز زمان و با اضافه شدن آیتم های جدید، مجریان و همکاران جدیدی هم به جمع برنامه می پیوندند.

«صبح بخیر ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه ۲۹ مهر پنج روز در هفته و ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می رود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها