جدیدترین تصاویر و خبر‌ها از سریال «بچه مهندس»

کد خبر: 757522

تصویربرداری سریال «بچه مهندس» در برخی روزها با دو گروه کارگردانی پیگیری می‌شود.

جدیدترین تصاویر و خبر‌ها از سریال «بچه مهندس»

خبرگزاری فارس: تصویربرداری سریال «بچه مهندس» در برخی روزها با دو گروه کارگردانی پیگیری می‌شود.

برخی از روزها علی غفاری که کارگردانی سریال را به عهده داشت گروه اول و جواد کاسه ساز گروه دوم این سریال را کارگردانی می‌کنند.

با توجه به تعهدی که گروه تولید در زمانبندی تعیین شده دارند بنا شده تا در برخی روزها کار به صورت دو گروهی تولید شود که به دلیل تسریع در سرعت تولید با یک گروه، مشکلی از لحاظ کیفی ایجاد نشود.

تاکنون 20 درصد از تولید پیش رفته است. فاز اول سریال در 4 قسمت تولید شده و فاز دو در شهرک دفاع مقدس و بوستان ولایت در حال تصویربرداری است.

سریال بچه مهندس

اندیشه فولادوند و سلمان فرحانی نیز از بازیگرانی هستند که به تازگی به گروه بازیگران «بچه مهندس» اضافه شدند. یونا تدین، نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی از بازیگران خردسال این سریال هستند که نقش‌های اصلی بر دوششان است.

تدین پیش از این در سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان در نقش پسر اعتبار بازی کرده بود.

سریال بچه مهندس

تصویربرداری سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی از اوایل آبان ماه در بوستان ولایت آغاز شد.

سریال بچه مهندس

برزو ارجمند، نفیسه روشن، عباس جمشیدی، مریم خدارحمی، حمید شریف‌زاده، ساناز سعیدی، بهناز جعفری، سوگل طهماسبی، هاله گرجی و افشین نخعی جدیدترین بازیگرانی هستند که به پروژه پیوسته‌اند. پیش از این نیز ساناز سعیدی و بهناز جعفری حضورشان در «بچه مهندس» قطعی شده بود. همچنین بازیگر نقش اصلی سریال نوجوانی است که تا به حال تجربه حضور در کارهای تصویری را نداشته است.

سریال بچه مهندس

به گزارش فارس، «بچه مهندس» در 45 قسمت و در سه فاز برای شبکه پنج سیما ساخته خواهد شد.

این سریال به قلم سجاد ابولحسنی در تاریخ معاصر روایت می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و ... این سریال بیشتر مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است.

سریال بچه مهندس

لوکیشن اصلی این سریال پرورشگاه است که در بوستان ولایت دکور سازی شده است و تا به حال رضا شیخی به عنوان مدیر تصویربرداری و رضا تهرانی به عنوان مدیر صدابرداری انتخاب شده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها