جهانبخش: حتی صدای ورق زدن کتاب هم دیگر نمی‌آید

کد خبر: 761317

خواننده موسیقی پاپ در حاشیه کنسرت شب گذشته: همه چیز کپی می شود، کتاب هایمان اینترنتی شده و حال و هوای واقعی خود کتاب که تمام برگه هایش را ورق می زنید ندارد.

جهانبخش: حتی صدای ورق زدن کتاب هم دیگر نمی‌آید

خبرگزاری میزان: خواننده موسیقی پاپ در حاشیه کنسرت شب گذشته: همه چیز کپی می شود، کتاب هایمان اینترنتی شده و حال و هوای واقعی خود کتاب که تمام برگه هایش را ورق می زنید ندارد.

شب گذشته کنسرت بابک جهانبخش با حرف های شنیدنی و جالب این خواننده در میان اجرای قطعات، از نکات بارز اجرای این خواننده پاپ بود.

جهانبخش در ابتدای برنامه قطعه "دوست دارم" و "دیوونه جان" را برای مخاطبان در سالن اجرا کرد.

این خواننده در ادامه درباره همکاری جدید خود با وحید امینی سازنده کلیپ منظومه احساس خبر داد و گفت: در حال ساخت ویدئوی جدیدی هستیم که متفاوت است و نگاهم به ویدئو سازی با این همکاری عوض شد.

جهانبخش: همه چیز جای خود را به فضای مجازی داده/حتی صدای ورق زدن کتاب هم دیگر نمی‌آید وی در ادامه بیان کرد: من در کنسرت هایم همیشه روی سن راه می روم و دلیل آن این است که دوست دارم در میان شما باشم و صرفا فقط در وسط سن نباشم.

"شاید"، "کافه پاییز"،"تهران"، "اکسیژن"، "دریا"، "به خودت باختمت"، "تو که حساسی"، "تو رو دوست دارم" از قطعاتی بود که در این کنسرت توسط جهانبخش اجرا شد.

جهانبخش در ادامه درباره کیفیت موسیقی حال حاضر کشور اظهار کرد: در گذشته موسیقی های غمگین که خوانندگان قدیمی اجرا می کردند را گوش می کردیم، موسیقی هایی درست و با کیفیت که تنظیم خوب در آن ها وجود داشت اما الان قطعات موسیقی این گونه نیست بلکه صرفا شاد شده است و همه شاد گوش می دهند.

وی در ادامه درباره اعضای گروه نوازندگان که در این کنسرت او را همراهی کردند بیان کرد: تغییراتی در اعضای گروه داشتیم که در گروه های حرفه ای طبیعی است. اعضای جدیدی به گروه اضافه شدند که تا آمادگی برای اجرا کمی زمان برد و رساندن به این کنسرت دو روزه واقعا سخت بود.

جهانبخش در ادامه قطعه "منو بارون" را اجرا کرد و رو به حضار درباره این قطعه اظهار کرد: برخی آهنگ ها هیچ فرمولی ندارد بلکه حاصل احساس است. احساس آهنگ "منو بارون" تجربه ای شیرین و به یادماندنی بود که هیچ وقت تکرار نشد.

وی با بیان این جمله که در شب یلدا آهنگ جدید دارد، قطعه "یه ساعت فکر راحت" با ترانه ای از محسن شیرالی را اجرا کرد.

جهانبخش در ادامه به اجرای قطعه "افسانه" پرداخت و سپس لب به گلایه گشود و افزود: حیف که همه چیز به سمت سرمایه و اقتصاد می رود و کسی به آلبوم توجه نمی کند. همه چیز کپی می شود، کتاب هایمان اینترنتی شده و حال و هوای واقعی خود کتاب که تمام برگه هایش را ورق می زنید ندارد، در زمان گذشته نوار کاست بود، عکس ها چاپ می شد و حس و حال داشت ولی دیگر از آن فضا و حس و حال خبری نیست . عکس های فرزندم آرتا را به دلیل این که هاردم با اختلال رو به رو شد از دست دادم اما عکس پدرم در ۴۰ سال پیش هنوز هست و حس و حال خود را دارد.

وی در ادامه قطعه "منو نگاه کن" را اجرا کرد و بعد از دست دادن با پسر بچه ای که به سوی او دست بلند کرد، اظهار کرد: همیشه فکر می کنم چگونه می شود بچه ای که کوچک است، همه او را ناز می کنند و با مهربانی برخورد می کنند وقتی بزرگ می شود ناگهان شخصیتش ممکن است عوض شود، بنابراین به این نتیجه می رسم برخی چیزها را فقط خدا می داند و نمی توان پیش بینی کرد. امیدوارم همه لحظاتتان خدایی باشد.

این خواننده در ادامه افزود: رضا تاجبخش به دلیل تغییرات در گروه، پس از مدتها در این اجرا کنارمان نیست ولی جایش خالی است. جهانبخش سپس قطعات "حوای من" و "برف" را برای مخاطبان خواند.

وی درباره اجرای قطعه "برف" توضیح داد: زمانی که جوانتر بودیم قطعاتی مثل برف را اجرا کردیم و اکنون با بالا رفتن سن طبیعی است که صدایم بم می شود. صدای خواننده در سن جوانی بعد از گذشت چند سال و بالا رفتن سن بم تر می شود.

جهانبخش در پایان مجددا قطعه "دیوونه جان" را برای مخاطبان اجرا کرد.

بهنام حکیم "بوزکی و گیتار"، بردیا یادگاری "پرکاشن"، علیرضا فواکهی "سرپرست گروه زهی"، نیما حمیدی "درامز"، بابک ریاحی "گیتار باس و سرپرست گروه"، عرفان پاشا "ویولون"، حامد دهقانی "گیتار فلامنکو"، ساسان هاشمی "پیانو و کیبورد" مسعود همایون "رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک" و گروه زهی در کنسرت بابک جهانبخش او را همراهی کردند.

از حواشی کنسرت بابک جهانبخش ایراد فنی در حین برنامه در دستگاه های موسیقی بود.همچنین در هنگام اجرای قطعه "منو بارون" جمعیت با نور تلفن همراه خود با جهانبخش این قطعه را خواندند.

جهانبخش در میان اجرای قطعه "تو که حساسی" فریاد زد: "جای رضا صادقی خیلی خالیه" بارها در سالن مخاطبان از جهانبخش درخواست اجرای قطعه برف را داشتند و او پس از بارها بی تفاوتی در پایان این قطعه را خواند.

شهره سلطانی، علی عبدالمالکی، محمدرضا خانزاده مدیریت اکسیر نوین و مدیر برنامه بابک جهانبخش از مهمانان حاضر در این کنسرت بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها