دعوت مجری برنامه «ثریا» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای

کد خبر: 773877

مجری برنامه «ثریا» گفت: تاکنون چندین بار از اعضای تیم مذاکره کننده برای حضور در ثریا و گفت‌وگو با منتقدان دعوت کرده‌ایم، که متاسفانه صلاح ندانسته‌اند در برنامه حضور یابند و البته در این چهار سال در هیچ برنامه دو طرفه‌ای هیچ کدام از اعضای تیم مذاکره کننده حضور نیافته‌اند.

دعوت مجری برنامه «ثریا» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای
خبرگزاری فارس: مجری برنامه «ثریا» گفت: تاکنون چندین بار از اعضای تیم مذاکره کننده برای حضور در ثریا و گفت‌وگو با منتقدان دعوت کرده‌ایم، که متاسفانه صلاح ندانسته‌اند در برنامه حضور یابند و البته در این چهار سال در هیچ برنامه دو طرفه‌ای هیچ کدام از اعضای تیم مذاکره کننده حضور نیافته‌اند. «محسن مقصودی» مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ثریا» در رابطه با واکنش وزارت امور خارجه نسبت به برنامه این هفته ثریا با موضوع برجام گفت: از واکنش وزارت خارجه به یک گفت‌وگوی دو طرفه در برنامه ثریا تعجب می‌کنم. به هر حال بعد از دو سال از اجرای برجام این فرصتی که مسوولان صدا و سیما برای گفت‌وگوی دو طرفه در خصوص نقاط ضعف و قوت برجام فراهم کرده‌اند، فرصت مغتنمی است و وزات محترم خارجه باید از بررسی عملکردش خوشحال باشد. حضور در برنامه‌های دو طرفه بهترین کمک را برای رشد فکری مردم و بیان نقاط قوت برجام فراهم می‌کند و طبیعتا باید استقبال شود.
وی افزود: همانطور که در برنامه هم ذکر کردم تاکنون چندین بار از اعضای تیم مذاکره کننده برای حضور در ثریا و گفت‌وگو با منتقدان دعوت کرده‌ایم، که متاسفانه صلاح ندانسته‌اند در برنامه حضور یابند و البته در این چهار سال در هیچ برنامه دو طرفه‌ای هیچ کدام از اعضای تیم مذاکره کننده حضور نیافته‌اند.
مقصودی تاکید کرد: با توجه به بیانیه وزات محترم خارجه در خصوص برنامه اخیر ثریا، بار دیگر از اعضای تیم مذاکرات برجام، از جمله آقای دکتر ظریف، آقای دکتر عراقچی، آقای دکتر تخت روانچی، آقای دکتر بعیدی نژاد و... جهت حضور در برنامه هفته جاری ثریا و گفتگو با منتقدان از جمله آقای سیدیاسر جبرائیلی دعوت می‌نمائیم.
وی در پایان گفت: همچنین ما از وزات محترم خارجه انتظار داشتیم با همان لحن نرم و لبخند‌هایی که در مذاکره با دشمنان استفاده کردند، در واکنش به مهمان برنامه و رسانه ملی استفاده نمایند و همانطور که رییس جمهور محترم فرمودند: از فضای نقد استقبال کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها