رمزگشایی از احتمال ترور بیولوژیک کارگردان مشهور

کد خبر: 787943

فرج‌الله سلحشور بعد از «یوسف پیامبر» در سطح دنیا بسیار شناخته شده بود و فیلم او خیلی دیده شد، اما وقتی پروژه موسی را شروع کرد، خیلی از کسانی که در این حوزه متخصص هستند با او صحبت کرده بودند باید مراقب باشد.

رمزگشایی از احتمال ترور بیولوژیک کارگردان مشهور

سرویس فرهنگی فردا: محمدسعید غدیریان، کارگردان مستند «فرج‌الله سلحشور» در گفت‌وگو با «وطن امروز» درباره احتمال ترور وی گفت: من در پروسه مستند، درباره فوت او از افراد مختلف، دوستان و نزدیکان و کسانی که همراه وی بودند مسائلی را پرسیدم. در نهایت به این مساله دست یافتم که به احتمال خیلی زیاد مسأله ترور بیولوژیک او درست باشد، چون چندین مرتبه اتفاقات مشکوکی افتاده بود و... که این اتفاقات باعث می‌شود آدم شک کند. بالای ۸۰ درصد احتمال می‌دهم این مسأله درست باشد، اما چون یک احتمال است و به قطعیت نرسیده بودیم، آن را در مستند مطرح نکردم، با وجود اینکه در مصاحبه‌هایم مطالبی بود که می‌توانستم آن‌ها را ارائه کنم.

اگر این احتمال درست باشد، علت آن را چه می‌دانید؟

فرج‌الله سلحشور بعد از «یوسف پیامبر» در سطح دنیا بسیار شناخته شده بود و فیلم او خیلی دیده شد، اما وقتی پروژه موسی را شروع کرد، خیلی از کسانی که در این حوزه متخصص هستند با او صحبت کرده بودند باید مراقب باشد و نباید این پروژه را در سطح رسانه‌ها مطرح کند و باید آن را به عنوان یک پروژه مخفی جلو ببرد. اما به هر دلیلی بعد از اینکه نوشتن فیلمنامه موسی را شروع کرد، موضوع رسانه‌ای شد و آن موارد مشکوک اتفاق افتاد و وی به بیماری مبتلا شد و فوت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها