رضا رویگری: هیچ پیشنهادی برای بازی ندارم

کد خبر: 789416

این بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید سال ۱۳۹۶ برای او بسیار سخت گذشته و هیچ پیشنهادی برای بازی در سینما و تلویزیون نداشته است.

رضا رویگری: هیچ پیشنهادی برای بازی ندارم
خبرگزاری تسنیم: این بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید سال ۱۳۹۶ برای او بسیار سخت گذشته و هیچ پیشنهادی برای بازی در سینما و تلویزیون نداشته است.
رضا رویگرى بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما درباره شرایط بازیگرى خود در سال ١٣٩٦، بیان کرد: بدون اغراق اعلام مى‌کنم وضعیت کار براى رضا رویگرى در سال جارى فاجعه بود، سال سختى را دارم به پایان مى‌رسانم و اصلا پیشنهاد بازى در تلویزیون و سینما نداشتم. این بازیگر در ادامه با اشاره به اینکه اوضاع اقتصادى خیلى از بازیگران نامساعد است، بیان کرد: شاید اگر این برنامه‌هاى ارگانى که در ایام مختلف سال مانند دهه فجر برگزار مى شود ما را دعوت نکنند امثال من باید کاسه گدایى دست خودشان بگیرند. رویگرى با اعلام اینکه پس از حضور در سریال «مختارنامه» دیگر پول خوبى از بازیگرى به دست نیاورده است، گفت: متاسفانه بسیارى از تهیه کنندگان دستمزد من را ندادند. بعد از پایان بازى در «مختار‌نامه» چند فیلم و سریال بازى کردم که متاسفانه هنوز موفق به تسویه حساب با تهیه‌کنندگان این آثار نشدم و از این طرف بیکارى هم شرایط سختى را براى من رقم زده است. بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» در ادامه خاطرنشان کرد: الان وضعیت جسمانى خوبى دارم و مشکلى براى بازى ندارم ولى متاسفانه مثل گذشته دیگر با پیشنهاد بازى مواجه نمى‌شوم. این اتفاق برایم ناراحت کننده است. وى در پاسخ به اینکه آیا سال آینده قصد انجام فعالیت خاصى را دارید، گفت: سال ۱۳۷۲ فیلمنامه «فانوس‌هاى رنگى» را نوشتم ولى متاسفانه هیچوقت نتوانستم این فیلمنامه را که فضاى نوستالژیک دارد را بسازم، سرمایه گذار براى ساخت این سناریو پیدا نکردم. خیلى دوست دارم موقعیت ساخت این فیلمنامه برایم مهیا شود، امیدوارم این اتفاق سال آینده رخ بدهد. رویگرى در ارتباط با نسل جدید بازیگران تلویزیون و سینما، یادآورشد: نسل جوان فعلى واقعا بچه هاى باهوشى هستند و استعداد فراوانى دارند، همچنین به لحاظ علمى هم خیلى جلوتر از نسل‌هاى گذشته هستند، شخصا اعتقاد دارم که از ظرفیت این نسل استفاده‌هاى بسیارى مى توان کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها