واکنش بازیگر «دلیران تنگستان» به فوت شهنواز +عکس

کد خبر: 791343

محجوب درباره‌ِ حضور در سریال «دلیران تنگستان» یادآور می‌شود: زمانی که در سریال «دلیران تنگستان» ایفای نقش می‌کردم، کم سن و سال بودم. همایون شهنواز انسان بسیار خوش‌مشربی بود و سریال «دلیران تنگستان» که او ساخت، آنقدر محترم بود که در تلویزیون جمهوری اسلامی چندین بار در این سال‌ها پخش شد.

واکنش بازیگر «دلیران تنگستان» به فوت شهنواز +عکس
خبرگزاری ایسنا: حسین محجوب که ۴۶ سال قبل، در دورانی که هنوز خیلی کم سن و سال بود، در سریال «دلیران تنگستان» ایفای نقش کرد، این مجموعه تاریخی را بسیار محترم می‌داند.
این بازیگر تلویزیون و سینما در نقش سید محمد دکتر ایفای نقش کرده بود و در گفت‌وگویی آرامش در کار را از ویژگی‌های مرحوم شهنواز می‌داند.
کارگردان «دلیران تنگستان» روز گذشته به دلیل عوارض ناشی از سوختگی شدید درگذشت. محجوب درباره‌ِ حضور در سریال «دلیران تنگستان» یادآور می‌شود: زمانی که در سریال «دلیران تنگستان» ایفای نقش می‌کردم، کم سن و سال بودم. همایون شهنواز انسان بسیار خوش‌مشربی بود و سریال «دلیران تنگستان» که او ساخت، آنقدر محترم بود که در تلویزیون جمهوری اسلامی چندین بار در این سال‌ها پخش شد. او با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی همایون شهنواز می‌گوید: به نظرم ایشان انسان مثبت و مسوولی در رابطه با کاری که حداقل در آن دوران انجام داد، بود. از جمله لحظات خوبی که با همایون شهنواز داشتم این بود که او بسیار با طمأنینه کار خود را انجام می‌داد. با این که «دلیران تنگستان» سریال سنگینی بود، اما بسیار خوب و با آرامش کارش را انجام داد. کارگردان سریال «دلیران تنگستان» که روز شنبه (پنجم اسفند ماه) در حادثه‌ای در منزل شخصی خود دچار حادثه شده بود، به دلیل شدت سوختگی و همچنین ایست قلبی در بیمارستان درگذشت. علت این حادثه نشت گاز و انفجار بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها